10:51

جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به امین تارخ برای خاکسپاری این هنرمند، امروز ۴ مهر ماه در قطعه هنرمندان جمع شده‌اند.

به گزارش ایسنا، دو روز از درگذشت نابهنگام امین تارخ بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون می‌گذرد و او که همیشه در مراسم تشییع و خاکسپاری همکارانش حضور داشت و با کلامی گیرا و صدای نافذش در مدح و اندوه فقدان آنها سخن می گفت، حالا میزبان دوستان، خانواده و علاقه‌مندانش شده که برای وداع با او در قطعه هنرمندان گرد هم جمع شده‌اند.

مراسم طبق برنامه از قبل اعلام شده راس ساعت ۱۰ صبح با آوردن پیکر امین تارخ و با اجرای علیرضا شجاع‌نوری آغاز شد.

کمتر از نیم ساعت تا زمان آغاز رسمی مراسم خاکسپاری زنده یاد امین تارخ؛ قطعه ۸۸ بهشت زهرا شاهد حضور جمعی از علاقمندان به این بازیگر بود که برای آخرین بار به دیدار او آمده‌ بودند.

به جز خانواده و برخی مردم علاقه‌مندان؛ منوچهر شاهسواری، همایون اسعدیان، مازیار میری، محمدمهدی عسگرپور، رضا کیانیان و مجید برزگر از جمله افراد حاضر در قطعه هنرمندان هستند که که در تدارک فراهم کردن شرایط برای برگزاری مراسم‌ هستند.

جمشید هاشم‌پور، حبیب اسماعیلی، حبیب دهقان نسب، گلاره عباسی، عبدالجبار کاکایی، شبنم مقدمی، مجتبا میرطهماسب، فرزین پور محدث، پوریا رحیم سام، مسعود کرامتی، فرزاد حسنی و… از جمله هنرمندان حاضر هستند.

پیکر مرحوم امین تارخ قرار است در کنار مزار فرشته طائرپور و افسانه محمدی، بازیگر،کارگردان و مترجم که همین امسال از دنیا رفته به خاک سپرده شود.

 

پیکر امین تارخ به قطعه هنرمندان رسید

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *