16:53

پیرس برازنان که خودش سابقه بازی به عنوان جیمزباند را دارد، دو بازیگر را جایگزین مناسبی برای ایفای این نقش می‌داند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از NME، پیرس برازنان نقش مامور ۰۰۷ (جیمز باند) را در طی سال‌های ۱۹۹۵ الی ۲۰۰۲ در فیلم‌های «چشم طلایی»، «فردا هرگز نمی‌میرد»، «دنیا کافی نیست» و «یک روز دیگر بمیر» بازی کرده بود.
برازنان در مصاحبه با مجله پیپل می‌گوید گاهی سوال در این باره که چه کسی جایگزین شخصی دیگر در یک نقش می‌شود، خسته کننده است.
او گفت: به نظرم برای ایفای دوباره نقش جیمز باند، ادریس آلبا مناسب است. او حضور قدرتمندی در سینما داشته و برای این نقش بسیار عالی خواهد بود. تام هاردی هم گزینه خوبی است و به نظرم هر دوی آن‌ها در این نقش موفق خواهند بود. برازنان در ادامه صحبت هایش به تحسین دنیل کریگ می‌پردازد و می‌گوید: فکر می‌کنم دنیل کریگ هم با بازی در این نقش، آثاری به یادماندنی به جا گذاشته است.
این اولین باری نیست که این بازیگر کهنه کار تام هاردی را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای نقش جیمزباند می‌داند. او در سال ۲۰۱۸ هم اعلام کرده بود باعث خوشحالی اوست که تام هاردی را در این نقش ببیند.
اوایل امسال بود که ادریس آلبا به شایعات حضورش در نقش جیمزباند واکنش نشان داد و گفت: نقشی مثل جیمزباند را در سریال «لوتر» بازی کرده است. در سال ۲۰۱۹ نیز او در مورد مشکلاتی صحبت کرد که انتخاب او به عنوان اولین بازیگر سیاه پوست در نقش جیمزباند به همراه خواهد داشت.
دنیل کریگ برای آخرین بار در فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» نقش مامور ۰۰۷ را بازی کرده که مدت هاست علاقه‌مندان به این فیلم را منتظر اکران گذاشته است. اکران این فیلم بعد از دو بار تعویق به دلیل پاندمی کرونا برای ۳۰ سپتامبر تنظیم شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *