16:16

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت علیرضا غفاری گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون کشورمان را تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، در پیام روز شنبه – ۲۱ اسفندماه – محمدمهدی اسماعیلی آمده است: در آستانه بهارطبیعت، شاهد خزان ناگهانی زندگی مردی شده‌ایم که صدای ماندگارش، هرگز از یادها نخواهد رفت.
اسماعیلی در ادامه این پیام آورده است: زنده‌یاد علیرضا غفاری مجری و گوینده نامدار و خوش بیان رادیو و تلویزیون، در حالی نزدیک به چهار دهه با عشق و علاقه ای وصف ناپذیر در رادیو و تلویزیون فعالیت کرد که نقش برجسته اش در اعتلای هنر گویندگی و اجرا، فراموش نخواهد شد. از خداوند بزرگ برای روان پاک و بلند این هنرمند گرانقدر جایگاهی رفیع و برای خانواده محترمش صبر و اجر و برای اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، شکیبایی و پایداری طلب می‌کنم. روحش قرین رحمت الهی باد.
علیرضا غفاری مجری و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه بر اثر سکته دارفانی را وداع گفت. غفاری متولد ۱۳۳۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر بود.
مدیر گروه گزارش صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران، دبیر و عضو شورای نظارت بر نمایش مرکز هنرهای نمایشی، قائم مقام مرکز سرود و آهنگ های انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو هیأت داوران جشنواره تئاتر نیروی زمینی و تئاتر سنگر (دفاع مقدس) و انتشار ۳ مجموعه شعر با عناوین با توأم آزادی، چهل پاره عشق، در آستان بلوغ از جمله فعالیت های مرحوم غفاری بود.
او همچنین عضویت کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، عضو انجمن بین المللی تبلیغات، عضو انجمن روابط عمومی ایران ، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل سازمان توسعه سینمایی سوره، مدیر سایت سینمایی سوره، مدرس تئاتر در دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی ـ مؤسسه آموزش عالی سوره، گوینده و تهیه کننده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کارگردان تئاتر و تلویزیون، عضو هیأت داوران جشنواره عکس عاشورائیان کیش را در کارنامه خود داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *