10:07

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت سعید تشکری نویسنده سرشناس حوزه ادبیات داستانی را تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، در پیام محمد مهدی اسماعیلی آماده است: روح لطیف و جان شریف هنرمند عزیزمان ، سعید تشکری به سوی جان جانان پرکشید و کوهی از غم و انبوهی از اندوه و حسرت را بر دل اصحاب فرهنگ، هنر و ادبیات ایران اسلامی برجای گذاشت.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه آورده است: فقدان این نویسنده پر انگیزه و خوش قریحه ایرانی و این نمایشنامه نویس نامدار خراسانی نه فقط برای خانواده و دوستان و شاگردان بلکه برای نسل های آینده کتاب خوان و هنردوست کشور نیز خسارت بار است . قصه های دلنشین رضوی و رمان های توحیدی و انقلابی و نمایشنامه های ضد استبدادی و ضد استعماری سعید تشکری عزیز در بارگاه حق تعالی گم نخواهد شد و در حافظه تمدنی ملت فرهنگ پرور و پرافتخار ایران همیشه خواهد درخشید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی , خانواده داغدیده ایشان و به جامعه ادبیات و هنر ایران تسلیت گفت و از درگاه حضرت باریتعالی برای آن فقید که مفتخر به نشان خادمی آستان قدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا بود، رحمت و مغفرت الهی و همنشینی با مولایش و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و اجر آرزو کرد.》
زنده یاد سعید تشکری نویسنده توانمند کشورمان، عصر روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه پس از گذراندن یک دوره بیماری در سن ۵۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *