17:54

پلیس می‌گوید که «PnB Rock» خواننده ۳۰ ساله هیپ‌هاپ اهل فیلادلفیا، به خاطر جواهری که به همراه داشت حین صرف غذا در یک رستوران واقع در جنوب لس‌انجلس هدف قرار داده شد.
به گزارش ایسنا به نقل از لس‌انجلس تایمز، میشل مور، رئیس پلیس لس‌انجلس روز سه‌شنبه اعلام کرد، مرد مسلحی که PnB Rock را در رستوران Roscoe’s House of Chicken & Waffles واقع در جنوب لس‌انجلس به قتل رسانده است پیش از درگیری با این خواننده و شلیک کردن به او، خواستار جواهرات و سایر اشیای قیمتی او شده بوده است.
مور می‌گوید که حمله روز دوشنبه بلافاصله پس از اینکه این رپر در فضای مجازی اعلام کرده که در این رستوران حضور دارد، اتفاق افتاده است و اکنون پلیس در حال تحقیقات است که آیا این امر رابطه‌ای با این اتفاق داشته یا نه؟
راک، رپر ۳۰ ساله که اسم حقیقی‌اش راکیم الن است در رستوران با دوستش در حال صرف غذا بوده که عکسی همراه با تگ لوکیشن را که البته بعدا حذف شده است، منتشر می‌کند. به نظر می‌رسد که متهم پس از دیدن این تصویر به محل قتل مراجعه کرده است.
راکیم هاشیم الن که بیشتر با نام هنری PnB Rock شناخته می‌شد، یک رپر، خواننده و ترانه‌سرای امریکایی از ایالت فیلادلفیا شهر پنسیلوانیا بود. او بیشتر به خاطر تک ترک خود به نام Selfish شناخته می‌شود که به رتبه ۵۱ در چارت ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد امریکا دست یافته بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *