10:36

در پی نام بردن از علی‌اصغر پورمحمدی به عنوان رییس «شورای تخصصی سیاستگذاری محتوای حرفه‌ای» سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، این مدیر ارشد پیشین در صداوسیما، چنین خبری را تایید نمی‌کند.
علی اصغر پورمحمدی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره نسبت دادن ریاست شورای تخصصی سیاست‌گذاری محتوای حرفه‌ای در ساترا به او، تاکید کرد: تا این لحظه فقط گفت‌وگوی مقدماتی برای سپردن این سمت به اینجانب مطرح بوده و در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی انجام نشده است.
او همچنین تصریح کرد: پیشنهاد سپردن این ریاست شورا به من مطرح شده اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در حال تصمیم‌گیری هستیم؛ ضمن اینکه تاکنون جلسه‌ای هم در این خصوص تشکیل نشده است.
ساترا به نقل از قائم مقام رییس و معاون امور حقوقی این سازمان، ضمن اشاره به سرفصل‌های قانونی جدید مرتبط با ورود و نظارت این سازمان در حوزه تولیدات شبکه خانگی، تأکید کرده است که ساترا مجوزهای ارشاد را دیگر به رسمیت نمی‌شناسد.
این سازمان با تاکید بر اینکه مجوز تولید یا همان پروانه ساخت صادر شده توسط وزارت ارشاد برای پروژه‌های شبکه نمایش خانگی دیگر کارکرد ندارد، در این ارتباط از شورایی جدید با عنوان «شورای تخصصی سیاست گذاری محتوای حرفه‌ای» نام برده که اعضای آن متشکل از محمدرضا جعفری جلوه، عبدالکریم خیامی و محسن مهاجرانی به ریاست علی اصغر پورمحمدی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *