16:12

تیم رابینز از سخنان وودی هارلسون برای خاتمه دادن به پروتکل‌های کرونا حمایت کرد.
به گزارش مهر به نقل از گاردین، تیم رابینز هم به صورت رسمی خواستار این شد که پروتکل‌های کرونا سر صحنه فیلمبراری خاتمه پیدا کند.
رابینز با به اشتراک گذاشتن مطلب ورایتی درباره مصاحبه اخیر هارلسون با نیویورک تایمز که در آن پروتکل‌های کووید را مزخرف خوانده بود در توییتر نوشت: وودی راست می‌گوید. زمان پایان دادن به آن است. وی همچنین انجمن بازیگران را تگ کرد تا آن‌ها هم این مطلب را ببینند.
هارلسون که اکنون در تور مطبوعاتی برای معرفی فیلم جدیدش «قهرمانان» است در مصاحبه‌ای نسبت به آینده فیلم‌های مستقل با توجه به همه پروتکل‌های کووید ابراز نگرانی کرد و ادامه این اقدامات را مهمل خواند.
وی گفت: فکر نمی‌کنم کسی حق داشته باشد هنوز شما را مجبور کند که ۳ سال بعد از همه چیز آزمایش بدهید، از ماسک استفاده کنید و واکسیناسیون انجام دهید. برای گروه تولید و خدمه منصفانه نیست. وقتی من مجبور نیستم ماسک بزنم چرا آنها باید بزنند؟ این دیگر به خود فرد مربوط است نباید اجباری باشد.
هارلسون بر سخنانش تاکید هم گذاشت و گفت به جای همه خدمه تولید عصبانی است و بخش آنارشیستی وجودش نمی‌پذیرد که باید این کارها هنوز انجام شود.
پروتکل‌های فعلی کووید در هالیوود قرار بود ۳۱ ژانویه به پایان برد ولی فعلا تا آغاز آوریل (تا حدود ۲۰ روز دیگر) تمدید شده است.
تیم رابینز بازیگر «رستگاری در شائوشنگ» تنها فردی نیست که از نظرات هارلسون حمایت کرده و فران درشر رییس فعلی انجمن بازیگران هم گفته امیدوار است همه افراد با فرصت‌های برابر سر کار برگردند.
این بازیگر ۶۵ ساله که در سیتکام «نانی» بازی کرده بود، گفت: صنعت ما میلیاردها دلار تولید برای سراسر کشور به ارمغان می‌آورد و باید از نفوذ مالی خود استفاده کنیم تا فرمانداران را وادار کنیم به نفع آزادی، تنوع، فراگیری و دموکراسی عمل کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *