11:37

رمان جدید «سالی رونی» با عنوان «دنیای زیبا، کجایی» از روز سوم انتشار، پرفروش‌ترین رمان سال ۲۰۲۱ کتابفروشی معروف واتراستونز شد.
به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه آیریش اگزمینر، رمان دنیای زیبا، کجایی اثر جدید سالی رونی با گذشت تنها یک روز از انتشار به سومین کتاب پرفروش سال ۲۰۲۱ کتابفروشی واتراستونز تبدیل شد و با گذشت سه روز در جایگاه پرفروش‌ترین کتاب سال این کتابفروشی قرار گرفته است.
جیمز دانت (James Daunt) مدیر اجرایی کتابفروشی واتراستونز ضمن اعلام این خبر میزان تقاضا را برای کتاب دنیای زیبا کجایی، فوق‌العاده توصیف کرد.
دانت که بر عملکرد بیش از ۲۸۰ کتابفروشی در سراسر ایرلند و انگلیس نظارت می‌کند، در این باره گفت: حیرت آور است. البته شاید حیرت آور واژه درستی نباشد چون ما انتظار بالا بودن فروش این کتاب را داشتیم. سرعت فروش کتاب دنیای زیبا کجایی، دو برابر سرعت فروش کتاب آدم‌های معمولی است. استقبال از این رمان فوق‌العاده است. واقعا برای سالی رونی خوشحالیم. کتابفروش‌هایمان عاشق او هستند.
دانت در ادامه خاطرنشان کرد: جذابیت کتاب های رونی در آن است که به زیبایی نوشته شده‌اند، به طرز چراغ خاموش و بی سروصدایی زیرکانه هستند و ماهیت روابط و احساسات انسانی را به شکلی هوشمندانه و گیرا به تصویر می‌کشند. این کتابها همزمان روایتی فوق‌العاده نیز دارند.
دنیای زیبا، کجایی سومین رمان سالی رونی است که داستان چهار جوان به نام‌های آلیس، فیلیکس، آیلین و سیمون را روایت می‌کند در تلاش برای ایمان آوردن به زیبایی جهان.
رونی یک نویسنده و فیلمنامه‌نویس جوان ایرلندی است که با رمان‌های گفت‌وگو با دوستان (۲۰۱۷) و آدم‌های معمولی (۲۰۱۸) به شهرت جهانی رسید. براساس آمار منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی نیلسن بوک، دو کتاب پیشین این نویسنده سی ساله تاکنون در مجموع ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار پوند فروش کرده‌اند و بیش از یک میلیون نسخه از آنها فروش رفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *