13:33

شبکه نمایش، در هفته پیش‌رو به مرور آثار زنده یاد استاد عزت الله انتظامی، می‌پردازد. پخش فیلم جدید «درهم شکسته» (Fractured) با بازی «سم ورتینگتن» و ساخته «برد اندرسون»، از دیگر برنامه‌های این شبکه است.
به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در هفته پیش‌رو و در آستانه سالروز درگذشت استاد عزت الله انتظامی (۲۶ مرداد ۱۳۹۷)، با پخش بعضی از فیلم هایی که در آنها ایفای نقش کرده است، به مرور آثار او می‌پردازد. پخش فیلم جدید درهم شکسته (Fractured) با بازی سم ورتینگتن و ساخته برد اندرسون، از دیگر برنامه های شبکه نمایش در این هفته است.

ساعت ۱۳
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱۶ مرداد تا ۲۲ مرداد پخش خواهد شد: یک روز به یادماندنی، سفر سهراب، نیزارهای بلند، به وقت رهایی، نقطه آغاز، اینجا خانه من است، به کبودی یاس نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۵
زمان ثابت فیلم های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: فوتبال شائولین، سامورایی آشپز، جایی در قلب من، من دنیل بلیک هستم، تله، صخره زرد و قطار نیمه شب لیسبون.

ساعت ۱۹
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ تابستان شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: بی جانشین، فیلم ایرانی خاکستر سبز (در روز ۱۷ مرداد و مصادف با روز خبرنگار)، تمهیدات فوق العاده، در میان غریبه ها، خرس، بزرگ مرد کوچک و امتیاز.

ساعت ۲۱
زنده یاد استاد عزت الله انتظامی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینمای ایران و اولین بازیگر ایرانی بود که در جشنواره ای بین المللی جایزه برد. او برای بازی در فیلم گاو ساخته داریوش مهرجویی، جایزه هوگوی نقره ای بهترین بازیگر نقش اول مرد را از «جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو» دریافت کرد. بست.
شبکه نمایش در هفته سوم از مرداد ماه ۱۴۰۰ و در سومین سالگرد درگذشتش، فیلم های منتخب با هنرنمایی وی را به ترتیب زیر پخش خواهد کرد: خانه خلوت، حاجی واشنگتن، کشتی آنجلیکا، کمیته مجازات، کمال الملک، نسخه باکیفیت و ترمیم شده گاو و شب.

ساعت ۲۳
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: تالکین (که زندگی آر.آر.تالکین نویسنده کتاب های ارباب حلقه ها و هابیت را به نمایش می گذارد)، مرد بارانی، قاتل جزیره، همراه مرموز، ارتقاء، سه روز بعد و فیلم جدید این هفته شبکه نمایش با عنوان درهم شکسته.
این فیلم محصول سال ۲۰۱۹ است و داستان خانواده ای را روایت می کند که برای دیدار مجدد خانواده جوانا راهی سفر هستند اما ری به خاطر اختلافاتی که در گذشته با خانواده همسرش داشته، چندان راضی به این سفر نیست. در مسیر و پس از توقفی کوتاه ، دختر آنها دچار جراحت و راهی بیمارستان می شود و این شروع ماجرای پیچیده برایشان است.

ساعت ۱ بامداد
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش از شنبه ۱۶ تا جمعه ۲۲ مرداد: شیطان صفتان، مامور مکینتاش (با بازی پل نیومن)، آسمان زرد، مزد ترس، در دل امواج، مکافات و بیست هزار فرسنگ زیر دریا هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *