18:06

مجموعه مستند «قهرمانان معمولی» از 11 فروردین‌ همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
به گزارش رسیده، مجموعه مستند «قهرمانان معمولی» به کارگردانی مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده و از روز جمعه 11 فروردین‌ماه مهمان مخاطبان خود در شبکه مستند می‌شود.
بر این اساس این اثر که جزو جدیدترین محصولات مرکز مستند سوره محسوب می‌شود، هر شب ساعت 19 پس از افطار روی آنتن می‌رود.
«قهرمانان معمولی» درباره آدم‌هایی‌ست که شاید نام‌های بزرگ و شناخته شده‌ای نباشند اما با همت و تلاش فراوان در مسیری قدم گذاشته‌اند که موفقیت را برای ایشان به ارمغان آورده است.
این مجموعه مستند که در 13 اقلیم متفاوت روایت شده است، قصه افرادی باپشتکار ا‌ست که از دل جامعه و مرز و بوم با داشتن شرایط بسیار معمولی توانستند قهرمان زندگی خود و اطرافیان‌شان باشند؛ آن‌هایی که رشد فردی خود را در گرو رشد جمعی می‌دانند.
«قهرمانان معمولی» در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش آن تا 13 فروردین ماه ادامه دارد.
عوامل این مجموعه مستند عبارتند از: تهیه‌کننده مجتبی حیدری، کارگردانان: مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده، تصویربرداران: مجتبی حیدری، مهدی رشوند، زهرا استادزاده، سیدمتین هاشمی، پوریا ترابی و مریم سردشتی، صدابرداران: عرفانه سیدمحمدی، فاطمه حسین‌مردی، محدثه مدنی و شیما فیض‌نسب، تدوین: مهدی رشوند و مریم کیومرثی، تحقیق و پژوهش: فاطمه حیدری، نویسنده: فاطمه حیدری و صبا هاشمی، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی، ساخت تیزر: مریم کیومرثی، مریم سردشتی و فاطمه حسین‌مردی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: عاطفه سادات صفوی، محدثه مدنی، فاطمه حسین‌مردی و افسانه شهباززاده، مجری طرح: آژانس مستند سو و محصول مرکز مستند سوره.
«قهرمانان معمولی» از یازدهم فروردین ماه هر شب ساعت 19 روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود و تکرار آن ساعات 00:05 و 13:00 روز بعد خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *