10:39

رادیو سلامت به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه «عشق کتاب» را روز یکشنبه (۳۰ آبان ماه) به مدت یک ساعت روانه آنتن می‌کند.
به گزارش رسیده، سارا شریفی، تهیه‌کننده برنامه در این باره می‌گوید: این برنامه به صورت زنده از ساعت ۱۶:۳۰ به مدت یک ساعت پخش می‌شود. به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تصمیم گرفتیم ویژه برنامه «عشق کتاب» را با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و قرار گرفتن کتاب در سبک زندگی مردم تولید کنیم. برنامه شامل سه محور اصلی است. محور اول، کتاب یار همیشه مهربان است که به اهمیت کتاب به عنوان یکی از بخش‌های مهم در سبک زندگی و تاثیری که دارد، می‌پردازد. محور دوم به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد و به موضوع کتاب و فضای مجازی می‌پردازیم که این روزها نسل جدید با آن بیشتر درگیر هستند و اینکه فضای مجازی چقدر می‌تواند تاثیر بگذارد در گرایش نوجوانان به کتابخوانی.
وی با اشاره به دیگر محور برنامه «عشق کتاب» می‌گوید: محور بعدی، کتاب خانه فاطمه‌ها است که کوچکترین کتابخانه جهان است که بانی راه‌اندازی آن سه دختر نوجوان در کرمان هستند که کتابخانه فاطمه‌ها را شکل دادند. به همین دلیل به این موضوع هم خواهیم پرداخت. برنامه «عشق کتاب» از تولیدات گروه بهداشت و روان رادیو سلامت است که برای دوستداران کاب روانه آنتن می‌شود و با هدف معرفی کتاب‌های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش خواهد شد. دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *