9:37

سالار عقیلی با معرفی آلبوم جدید خود به نام «شهر خاموشی» در رادیو صبا قطعه «می‌ترسم» را اولین بار از این شبکه رادیویی به شنوندگان تقدیم کرد.
به گزارش ایسنا، برنامه موسیقی محور «صباهنگ» هر روز در بخش‌های مختلف به پخش ترانه‌های درخواستی مخاطبان، معرفی موسیقی و هنرمندان این عرصه می‌پردازد و در بخش مهمان ویژه میزبان یکی از هنرمندان این حوزه می‌شود.
سالار عقیلی، خواننده در این برنامه با معرفی آخرین آلبوم موسیقی خود به نام «شهر خاموشی» درباره تفاوت این آلبوم با سایر آثار خود گفت: آلبوم «شهر خاموشی» با آهنگسازی ابوالفضل و ایوب صادقی نژاد و بهتاش زرین در هفت قطعه تقدیم مردم می‌شود. این آلبوم از این نظر از سایر آثار متفاوت است که در آن از اشعار کلاسیک کمتر استفاده شده است و از اشعار ترانه سرایان معاصر مثل مهدیه عرب و محمدرضا یار بهره برده‌ایم.
او درباره کار با یک گروه ثابت موسیقی گفت: دوست دارم با گروه‌های مختلفی کار کنم؛ زیرا همکاری با گروه‌های مختلف باعث می‌شود با سلیقه‌ها و تفکرهای مختلف آشنا شوید و بتوانید از تجربیات خود در تولید کارهای متنوعی استفاده کنید که خود این امر منجر به تولید کار جدید می‌شود و از تکراری شدن آثار جلوگیری می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *