12:41

سریال تلویزیونی «کهنه‌سوار» به‌کارگردانی اکبر خواجویی، از جمعه پیش‌رو (۳۰ مهر) روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.
به گزارش روابط عمومی صداوسیما، پخش سریال همه خانواده من از آی‌فیلم به قسمت‌های پایانی نزدیک شده است و با اتمام این سریال، مجموعه کهنه‌سوار روی آنتن این شبکه می‌رود.
اکبر خواجویی، کهنه‌سوار را در سال ۱۳۷۷ در گونه درام و خانوادگی برای شبکه سه سیما تهیه کرده است.
فیلم‌نامه کهنه‌سوار توسط سید علی‌اکبر محلوجیان نوشته شده است و خلاصه‌اش از این قرار است: حسین از علاقه‌مندان سرسخت ورزش کشتی است. پدر حسین که خود از کشتی‌گیران قدیمی و صاحب‌نام بوده، به‌شدت مخالف ورود حسین به این رشته است؛ اما حسین که به‌علت علاقه شدیدش نمی‌تواند از کشتی دل بکند، بدون اجازه پدر در کلاس‎های آموزش فنون کشتی مدرسه ثبت‌نام می‌کند.
در کهنه‌سوار بازیگرانی چون زنده‌یاد محمدعلی کشاورز در نقش پدر حسین حسینی‌پور، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، محمود پاک‌نیت، حسین ابراهیمی در نقش حسین حسینی‌پور، محسن زهتاب، محمود مقامی و اکبر قدمی‌ به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.
از دیگر بازیگران سریال کهنه‌سوار می‌توان به حمید مهرآرا، آناهیتا همتی، زنده‌یاد جعفر بزرگی، مریلا زارعی، شیوا ابراهیمی، مهوش صبرکن، نادیا دلدار گلچین و آزاده خورشیددوست اشاره کرد.
نخستین قسمت این سریال خاطره‌انگیز، جمعه همین هفته، ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *