18:07

مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» با نویسندگی و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «در چشم باد» مجموعه ای تلویزیونی در ژانر تاریخی حماسی است که تولید آن توسط مرکز سیمافیلم و فیلمبرداری آن از مهرماه سال ۱۳۸۲ در لوکیشنی واقع در شمال ایران آغاز شد.
این سریال تلاش دارد داستان زندگی یک خانواده را روایت کند. زندگی این خانواده را از قیام «میرزا کوچک خان جنگلی» تا آزاد سازی خرمشهر به تصویر می کشد. پدر این خانواده «ایرانی» نام دارد و از یاران میرزا کوچک جنگلی است. پس از قتل میرزا، به تهران مهاجرت می کند و چاپخانه ای تاسیس می کند…..
ملودرام تاریخی «در چشم باد» با تهیه کنندگی مشترک مسعود جعفری جوزانی، عباس اکبری، زنده یاد حبیب‌الله کاسه‌ساز و رضا انصاریان است و بازیگرانی همچون: پارسا پیروزفر، کامبیز دیرباز، سعید نیک پور، ستاره صفر آوه، محمدرضا هدایتی، اکبر عبدی، ارسلان قاسمی، لاله اسکندری، سحر جعفری جوزانی، جهانگیر الماسی، رضا شفیعی جم، شهاب حسینی، فریبا متخصص، گلاره عباسی، فخرالدین صدیق شریف، سعید راد، فرخ نعمتی، سام درخشانی و …. در آن نقش آفرینی کرده اند.
مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» از شنبه 29 آبان در 15 قسمت 50 دقیقه ای ساعت 19:00 به وقت تهران، با زبانگردانی و دوبله به زبان آذری سلیمان فرض علی اف بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *