22:39

مستند «تعزیه: اپرای ایرانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدتراب زاده از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی، این مستند 45 دقیقه ای که محصول شبکه پرس تی وی است، تلاش دارد علاوه بر معرفی این هنر نمایشی، مذهبی، سنتی و ایرانی، تاریخچه و روند تکاملی تعزیه را برای مخاطبان و بینندگان بازگو کند.
در ساخت این مستند از همکاری کارشناسان برجسته آیین تعزیه و صاحب نظران عرصه تئاتر و نمایش کشور همچون بهروز غریب پور، داود فتحعلی بیگی، محمدحسین ناصربخت، صادق عاشورپور، میرزا علی، مرتضی صفاریان و حسن برکتی استفاده شده است.
مستند «تعزیه: اپرای ایرانی» چهارشنبه 10شهریور ساعت 2:00 به وقت تهران با زبانگردانی و ترجمه به زبان بوسنیایی حسین ظریف میرزائیان بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.
موقعیت جغرافیایی کرمان و ویژگی های طبیعی این استان در ارتفاعات نیز در مستند «کوهستان های کویر» به مخاطبان شبه قاره هند و پاکستان از کانال اردوی شبکه سحر معرفی خواهد شد.
مستند «کوهستان های کویر» ویژگی های طبیعی کرمان را با نمایش صعود سه کوهنورد به ارتفاعات جوپار به تصویر می کشد
این مستند با هدف معرفی اقلیم منحصر به فرد نواحی کوهستانی ایران که بیشترین قله های منفرد بالای 4000 متر را داراست به سفارش سیمای مرکز کرمان تولید شده است.
مستند«کوهستان های کویر» با زبانگردانی زهرا کیانی پور، نهم شهریور، ساعت 19:24 به وقت تهران به مدت 38 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *