18:18

در حالی که فیلم‌های زیادی از جشنواره‌های دو سال قبل فجر هنوز به اکران نرسیده‌اند، سازندگان «روز بلوا» تصمیم گرفته این فیلم سینمایی را در قالب یک مینی‌سریال پخش کنند.
به گزارش ایسنا «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۹۸ است که در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و احتمالا اگر کرونا شیوع پیدا نمی‌کرد و سینماها تعطیل نمی‌شدند پیش‌تر اکران عمومی شده بود اما حالا به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت استقبال مردم از سالن‌های سینما پخش آن به صورت سریال از پلتفرم‌های اینترنتی بیشتر به سود فیلم باشد.
داستان «روز بلوا» درباره یک روحانی استاد دانشگاه خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه به نام عماد است که ناگهان با اتهام‌های جدی از سوی نیروهای امنیتی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.
بابک حمیدیان، لیلا زارع، محسن کیایی، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند از جمله بازیگرانی هستند که در «روز بلوا» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
مینی سریال «روز بلوا» از اول آذرماه به صورت اختصاصی در نماوا پخش خواهد شد و راش‌های جدیدی به آن اضافه شده تا به صورت یک سریال سه قسمتی پخش شود.
«روز بلوا» به نویسندگی مهران کاشانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و از دوشنبه اول آذر ماه ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی در نماوا پخش می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *