با همنوازی 500دف نواز در مدح پیامبر اکرم (ص)؛

14:15

آئین اختتامیه هشتمین جشنواره تک نوازان ساز دف با عنوان «جلاجِل»، عصر روز یکشنبه دوم آبان ماه سال جاری از ساعت 15، در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، این برنامه با حضور بزرگان موسیقی کردستان و اساتید و نوازندگان ساز دف ایران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی این فرهنگسرا برگزار می شود.
اجرای ارکستر سه جار به سرپرستی زانیار حسامی، همنوازی 500دف نواز در مدح پیامبر اکرم (ص)، قرائت بیانیه هیات داوران، پخش کلیپی از روند کار جشنواره و تقدیر از نفرات برگزیده از بخش های اصلی این برنامه در منطقه 16 عنوان شده است.
گفتنی است، مرحله نهایی رقابت 150 نفر از هرمندان منتخب دف نواز، روزهای جمعه و شنبه (30 مهر و 1 آبان)، با حضور هیات داوران این جشنواره شامل؛ فربد یداللهی، رضا دربندی، زانیار حسامی و مهدی غلامی در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می شود.
فرهنگسرای بهمن در انتهای اتوبان شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی واقع شده است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55058892 تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *