21:02

فیلمبرداری فیلم کوتاه «تمجیزک» به پایان رسید.
به گزارش رسیده، فیلم کوناه «تمجیزک» با نگاهی نو به مقوله اعتیاد را محمد کدخدازاده به تهیه‌کنندگی علیرضا ساخته است و تلاش بر آن بوده که در قالب داستانی پرپیچ و خم، عواقب عادت‌های افیونی جدید که طیف مختلفی از جامعه از افراد عادی تا چهره‌های شناخته شده را دربرمی‌گیرد واکاوی شود.
محمدرضا شاه‌مردی، بهادر محمدنژاد، رحمان اسلامی، محمدرضا پیغمبری، محمدامین زارعی، گلناز زجاجی، آراد محمدی، متین الیاسی، احمد شریفی‌فرد، پویا لنگری، كيانا كدخدازاده و نرگس یزدی بازیگران «تمجیزک» هستند. این فیلم که از محصولات آغازمدیا است آماده حضور در جشنواره‌های مختلف می‌شود.
علیرضا آغاز تهیه‌کننده «تمجیزک» که سال‌ها سابقه سینماداری دارد، از اولویت خود مبنی بر حمایت از طرح‌های نو و در عین حال مبتنی بر مختصات پرده عریض سینما گفته و اینکه امیدوار است به این طریق بتواند مسیری ایجاد کند برای ایجاد تنوع در تولیدات سینمایی.
«تمجیزک» از جمله فیلم‌هایی است که بدون هیچگونه موضع‌گیری له یا علیه عادات بشری، به ارائه تحلیل و نوعی روان‌درمانی تصویری درباره این عادات پرداخته است.
فهرست عوامل تولید «تمجیزک» عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا آغاز، نویسنده و کارگردان: محمدکدخدازاده، بازیگران: محمدرضا شاه‌مردی، بهادر محمدنژاد، رحمان اسلامی، محمدرضا پیغمبری، محمدامین زارعی، گلناز زجاجی، آراد محمدی، متین الیاسی، احمد شریفی‌فرد، پویا لنگری، كيانا كدخدازاده و نرگس یزدی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: مدیاژورنال، محصول آغازمدیا.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *