12:32

مدیر مارول استودیوز، «پایان بازی» را به عنوان آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های «انتقام جویان» معرفی کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از گیمز رادار(Gamesradar)، فیلم انتقام جویان: پایان بازی در سال ۲۰۱۹ اکران شد و ضمن پایان دادن به حماسه ابدیت (Infinity Saga)، وداعی احساسی با مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور و کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز رقم زد. حالا با توجه به اظهارنظر جدید کوین فایگی، مدیر مارول استودیوز، در این فیلم برای آخرین بار شاهد تشکیل تیمی این چنینی از ابرقهرمانان در دنیای سینمایی مارول بودیم.
فایگی در این باره گفت: مارول استودیوز و دنیای سینمایی مارول دهمین سالگرد خود را پشت سر گذاشته‌اند و با اکران آخرین فیلم از مجموعه انتقام‌جویان، سرانجام مجموعه ۲۲ تایی از حماسه ابدیت را کامل کردیم. از این جا به بعد با کاراکترها و خط داستانی های جدید شروعی تازه خواهیم داشت اما به برخی از عمیق ترین و غنی ترین اسطوره شناسی های کمیک های مارول بازخواهیم گشت.
البته احتمالا منظور فایگی از پایان مجموعه انتقام جویان، از لحاظ ترکیب اصلی قهرمانان یا پایان خط داستانی‌ای بوده که با فیلم انتقام جویان (۲۰۱۲، جاس ویدون) آغاز شد.زیرا معمار دنیای سینمایی مارول پیش تر از احتمال ساخت فیلم انتقام جویان ۵ خبر داده بود.
وی در سال ۲۰۲۱ گفت: می‌خواهیم بین پایان بازی تا آغاز یک حماسه جدید فاصله زمانی منطقی وجود داشته باشد. همانطور که در مورد فاز اول (دنیای سینمایی مارول) اتفاق افتاد، برای ساخت این حماسه به زمان نیاز است تا پس از آن بچه های تیم را دور هم جمع کنیم.
مارول هنوز انتقام‌جویان ۵ را در فهرست اکران خود قرار نداده است و ظاهرا برای دور هم جمع شدن دوباره قوی ترین قهرمانان زمان در کنار هم باید کمی بیشتر صبر کنیم. در این مدت، دنیای سینمایی مارول با اکران فیلم‌های شوالیه ماه که ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) روی سرویس دیزنی پلاس پخش می‌شود و دکتر استرنج ۲ که ۶ مه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) روی پرده نقره‌ای خواهد رفت، به کار خود ادامه می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *