15:32

برنامه سازان «صبح جمعه با شما» سه شنبه 26 بهمن، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) ویژه برنامه «صبح عید با شما» را تقدیم می کنند.
به گزارش شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده و کارگردان برنامه گفت: در ویژه برنامه روز میلاد مولای متقیان برخی از پدران قدیمی و جدید برنامه «صبح جمعه با شما» حضور خواهند داشت تا درباره موضوع محوری برنامه که همان تفاوت پدران امروزی و دیروزی است گفتگو کنند و در این بین لحظات مفرحی را برای مخاطبان برنامه رقم بزنند.
وی ادامه داد: البته در کنار میهمانان برنامه نمایش های کمدی و طنزآهنگ هایی تهیه کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شنوندگان قرار بگیرد.
ساجد قدوسیان درباره مهمانان برنامه افزود: در ویژه برنامه روز پدر در خدمت چند تن از پیشکسوتان برنامه از جمله بیوک میرزایی و عباس محبی و داود منفرد هستیم و در کنار ایشان محمدرضا لبیب و حمیدرضا اللهیاری و آرش راسخ نیز حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است که ایزد کاویانی نوازنده با سابقه تمبک نیز به صورت زنده هنرمندان را در این برنامه همراهی خواهد کرد.
در پایان این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: از آنجایی که نام مولا علی(ع) با مردانگی و خوی پهلوانی عجین شده از تورج پهلوانیان نیز دعوت کرده ایم تا با همراهی ضرب زورخانه قطعاتی را در وصف مولا به صورت زنده اجرا کند.
«صبح عید با شما» سه شنبه ۲۶ بهمن همزمان با سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان علی (ع) به تهیه کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان، و با اجرای نسیم رفیعی ساعت 9:00 صبح و از رادیو ایران به صورت زنده پخش خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *