8:59

وین دیزل می‌گوید «سریع و خشمگین» ممکن است در قسمت یازدهم به پایان نرسد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، وین دیزل می‌گوید استودیو بعد از دیدن «سریع ایکس» درخواست کرده فینال این مجموعه به جای ۲ قسمت در ۳ قسمت به پایان برسد.
به این ترتیب مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» که قرار بود با فینالی ۲ قسمتی در قسمت ۱۰ و ۱۱ به پایان برسد، ممکن است زمان بیشتری تا رسیدن به خط پایان وقت داشته باشد.
فیلم «سریع ایکس» که دیروز اولین اکرانش را در رم انجام داد و قرار بود آغاز فینال حماسه‌ای باشد که سال ۲۰۰۱ شروع شد، حالا شاید بیشتر ادامه پیدا کند.
مدت‌هاست که قسمت پایانی در ۲ فیلم معرفی شده بود و حالا وین دیزل مغز متفکر این مجموعه می‌گوید ممکن است یک سورپرایز بزرگ در راه باشد و آن قسمت دوازدهم این مجموعه است.
یونیورسال پیکچرز در این باره اظهار نظری نکرده است ولی دیزل می‌گوید استودیو با دیدن فیلم دهم پرسید آیا می‌تواند داستان در ۲ قسمت دیگر به پایان برسد و پایان بندی آن در واقع یک سه گانه باشد.
میشل رودریگز از چهره‌های قدیمی این مجموعه هم روی فروش قرمز گفت هر داستانی در ۳ پرده روایت می‌شود.
وقتی مجری مراسم فرش قرمز اکران رم سوال کرد پس یعنی تایید می‌شود که فیلم سوم هم در راه است؟ دیزل از پاسخ مستقیم طفره رفت.
در فیلم دهم یا «فست ایکس» جیسون موموآ در نقش شخصیت دانته که رئیس چهره‌های منفی فیلم است، به دلیل مرگ خانواده‌اش در جریان وقایع فیلم «سریع پنج» به دنبال انتقام گرفتن از خانواده «سریع» است. رودریگز قبلا گفته بود «فست ایکس» به جایی عظیم ختم می‌شود که مستقیما در فیلم بعدی که تاکنون انتظار می‌رفت آخرین قسمت باشد، دنبال می‌شود.
کریستینا هادسون نویسنده «فلش»، «بامبل‌بی» و اورن یوزیل نویسنده «شهر گمشده» و «۲۲ جامپ استریت» قبلا از سوی یونیورسال برای نوشتن یازدهمین فیلم «سریع و خشمگین» که دومین فیلم قسمت نهایی بود، انتخاب شده‌اند. این قسمت هم مثل قسمت دهم توسط لوییس لتریر کارگردانی خواهد شد.
در مراسم اولین اکران جهانی فیلم که دیروز در رم ایتالیا برگزار شد هلن میرن، وین دیزل، میدو واکر دختر پل واکر فقید، جوردانا بروستر، میشل رودریگز، آلن ریچسون، جان سینا، تایریس گیبسون، سونگ کانگ، شارلیز ترون و جیسون استاتهام حضور داشتند.
«سریع ایکس» از ۱۹ می در سینماهای جهان اکران می‌شود. هزینه تولید این فیلم ۳۴۰ میلیون دلار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *