بازیگر جدید برای دهمین قسمت فیلم اکشن

20:49

معروف است که هالیوود تا شیره یک فیلم را به شکل کامل نکشد و ظرفیت‌های مالی‌اش را پر نکند از سر ان دست برنمی‌دارد!
در مورد سری فیلم‌های «سریع و خشن» که زمزمه ساخت دهمین قسمت‌اش هم شنیده می‌شود گویا در کنار کمپانی سازنده، این وین دیزل است که دست‌بردار نیست!
نهمین قسمت «سریع و خشن» و فضانوردی شخصیت‌های فیلم (باورتان شد؟ با ماشین به فضا رفتند و…!) با انتقادات زیادی روبرو شد اما همه این واکنش‌های منفی هم مانع نشد تا وین دیزل به فکر ساخت «سریع و خشن۱۰» نیفتد!
در خبری که یرنا به نقل از ورایتی منتشر کرده آمده: بری لارسون به جمع بازیگران سری فیلم‌های «سریع و خشن» پیوسته و در قسمت دهم از این مجموعه به ایفای نقش خواهد پرداخت.
وین دیزل، بازیگر آمریکایی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از پیوستن بری لارسون به خانواده پرستاره سریع و خشن خبر داد.
لارسون که در دنیای سینمایی مارول نقش کاپیتان مارول را ایفا می‌کند، در سریع و خشن ۱۰، ساخته جاستین لی، با بازیگرانی چون وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، جیسون استاتهام و شارلیز ترون همبازی خواهد شد.
لارسون تنها ابرقهرمان تیم سریع و خشن نیست؛ چندی پیش جیسون موموآ و دانیلا ملچیور به تیم بازیگران فیلم سریع و خشن ۱۰ اضافه شدند که هردو سابقه کارهای ابرقهرمانی را دارند؛ موموآ بازی در نقش آکوامن را در کارنامه دارد و ملچیور در جوخه انتحار جیمز گان در نقش رت کچر ۲ به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر اعضای خانواده سریع و خشن که سابقه بازی در نقش شخصیت‌های ابرقهرمان را دارند می‌توان به گل گدوت، جان سینا، کرت راسل، مایکل روکر و ادریس البا اشاره کرد.
اولین قسمت از فیلم‌های سریع و خشن با نام The Fast and the Furious در سال ۲۰۰۱ اکران شد. این فیلم محصول مشترک آمریکا و آلمان بود و ۲۰۷ میلیون دلار فروش کرد. چندی پیش خبر رسید که این مجموعه اکشن به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود و با ساخت قسمت دهم و یازدهم پس از بیش از دو دهه به پایان خواهد رسید.
قسمت دهم از مجموعه سینمایی سریع و خشن ۱۹ مه سال ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینماها خواهد رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *