17:02

تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی (ع)» با بیان اینکه این که جمال شورجه به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است، وضعیت فعلی این کارگردان را مساعد توصیف کرد.
احمد میرعلایی از دوستان جمال شورجه در گفت و گویی با ایسنا درباره ی وضعیت جسمی فعلی جمال شورجه به ایسنا توضیح داد: این عمل که ترمیمی و مربوط به جمجه سر ایشان بود در بیمارستان لاله با موفقیت انجام شد.
وی ادامه داد: ایشان چند روزی در آی سی یو بستری بودند و در حال حاضر در منزل دوره نقاهت را می گذرانند. خدا را شکر حالشان خوب است و این عمل جراحی در روند بهبودی شان تاثیر مثبتی گذاشته است و در حال حاضر ادامه دوره درمان از جمله فیزیوتراپی را در منزل اجام می دهند.
فیلم‌نامه سریال «حضرت موسی (ع)» را مرحوم فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف پیامبر (ع)» نوشته است که بعد از درگذشت او، جمال شورجه مسئولیت ادامه کار او و کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» بر عهده گرفت، اما به دلیل بیماری که برای شورجه هم در ادامه این مسیر به وجود آمد، قرار شد کارگردانی جدید مسئولیت کار را بر عهده گیرد و در نهایت ابراهیم حاتمی‌کیا انتخاب شد.
جمال شورجه، فیلم‌هایی همچون «سی و سه روز»، «وعده دیدار»، «باشگاه سری»، «خلبان»، «دایره سرخ»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون»، «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «شب دهم» و «روزنه» را در کارنامه هنری خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *