11:34

بانی‌فیلم: وزیر ارشاد در حالی بیشتر از همه مسئولان سینمایی در مورد جشنواره ۴۱ فیلم فجر اظهارنظر می‌کند که بیشتر مدیران سینمایی در یک خاموشی رسانه‌ای بسر می‌برند.
محمدمهدی اسماعیلی در آخرین اظهاراتش گفته که هیات انتخاب فیلم‌های جشنواره امسال در دو روز آینده کارشان به پایان می‌رسد؛ هیات انتخابی که شنیده شده به جز یک آهنگساز قدیمی، بقیه اعضایش را مدیران سینمایی تشکیل می‌دهند.
این سخنان را باید در چارچوب اخباری دانست که تلاش دارند اهمیت برگزاری جشنواره جهل و یکم را نشان دهند.
با اینکه بر اساس شنیده‌ها، حجم زیادی از فیلم‌های حاضر در این دوره از فجر را محصولاتی از نهادها و ارگان‌های دولتی تشکیل می‌دهند اما با وجود هماهنگی‌هایی که به نظر می‌رسد این نهادها با مسئولان سینمایی دولت سیزدهم دارند، اما هنوز برخلاف وعده‌های قبلی، نامی از فیلم‌های جشنواره برده نشده است.
ایسنا در مورد سخنان وزیر ارشاد و نحوه کار هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر نوشته:
محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه مراسم پایانی جایزه جلال آل احمد، درباره زمان معرفی فیلم‌هایی که امسال در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهتد آمد، گفت: کارهای هیات انتخاب ظرف یکی دو روز آینده، تمام می‌شود، این هیات در حال جمع‌بندی هستند. الحمدلله اکثر قریب به اتفاق کسانی که فیلم‌هایشان را ثبت کرده بودند، کارهایشان آمده و هیات انتخاب نیز این فیلم‌ها را بررسی کرده است.
او افزود: تلاش می‌کنیم مانند سال‌های گذشته ۲۲ اثر را در جشنواره بگذاریم؛ البته دوستان پیشنهاداتی دارند که بخش‌هایی به جشنواره اضافه شود، چون تعداد آثار، بسیار خوب است و با توجه به اینکه کیفیت آثار خوب است، دوستان دارند روی این موضوع فکر می‌کنند. اما فکر می‌کنم تعداد فیلم‌ها همانند سال‌های گذشته باشد.
اسماعیلی درباره وضعیت سریال نمایش خانگی «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد که این روزها در فیلیمو پخش می شود، گفت: این موضوع را از ساترا بپرسید و خودشان باید پاسخ بدهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *