16:41

همزمان با روز ملی سینما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از مدیران و معاونان به اتفاق خانواده هایشان به تماشای فیلم انیمیشن «پسر دلفینی» در سینما آزادی نشستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در این جلسه نمایش که محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و معاونین او نیز حضور داشتند، محمدمهدی اسماعیلی پس از تماشای فیلم با اشاره به سیاست‌های جدید سازمان سینمایی در حوزه ساخت آثار فاخر سینمایی خانواده محور گفت: وزارت فرهنگ در دوره جدید به دنبال آن است که شرایطی ایجاد کند که اعضای خانواده با خیالی آسوده در سینماها حضور پیدا کنند و شور و اشتیاق با حضور خانواده‌ها به سالن‌های سینما باز گردد.
وی با توضیح اینکه سینمای ایران ظرفیت حضور در بازارهای منطقه و جهان را دارد، تصریح کرد: تبادلات فرهنگی و هنری با سایر کشورها به خصوص کشورهای منطقه مورد توجه دولت مردمی است و با تفاهم نامه‌هایی که در این زمینه به امضا می‌رسد می‌توان به بهبود اقتصاد هنر و رشد و اعتلای هر چه بیشتر سینمای ایران امیدوار بود.
رییس شورای هنر کشور با بیان این که «پسر دلفینی» تمامی مولفه‌های سینمای موفق در تراز فرهنگ و هنر کشور را داراست، گفت: تکنیک بالا و شخصیت پردازی چنین آثاری، زمینه حضور و درخشش بین‌المللی آثار سینمایی کشور را فراهم می‌کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز ملی سینما با اشاره به جایگاه سینما در فضای مجازی متنی را منتشرکرد و نوشت: امشب فرصتی شد تا خانوادگی به سینما برویم. سینما هم تاریخ ساز است هم آینده ساز. این البته مسولیت ما را بیشتر میکند و نباید حواشی ما را از متن غافل کند. من واقعا به اوضاع سینما امیدوارم. سینمای ایران حرف‌های زیادی برای گفتن به دنیا دارد. حتما شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود. از تمامی هنرمندان و اهالی سینما مخصوصا بزرگان و پیشکسوتان این حوزه و از همکارانم در سازمان سینمایی تشکر و قدردانی می‌کنم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *