0:33

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نهاد‌هایی که قرار است اعطای مجوز در شبکه نمایش خانگی را به عهده داشته باشند مشخص شدند و گزارش‌های کاملا کارشناسی ارائه دادند و در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است و بزودی و ظرف مدت کوتاهی تعیین تکلیف خواهد شد.
به گزارش سایت انتخاب به نقل از دانشجو، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره اینکه اعطای مجوز به وی او دی‌ها توسط ساترا است یا وزارت ارشاد و یا صداوسیما گفت: در سال‌های اخیر اختلافاتی در این باره بوجود آمده است و ما دنبال حل کردن آن هستیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل ان شاء الله بزودی در سازمان صداوسیما و ارگان‌های دیگر جلساتی داریم برای اینکه این مسئله را تعیین تکلیف کنیم و از این موضع اختلافی خارجش کنیم.
اسماعیلی همچنین درباره اینکه هنوز سازمانی که می‌خواهد مجوز وی او دی‌ها را اعطا کند مشخص نیست؟ بیان داشت: چرا مشخص است و الان سازمان سینمایی این مسئولیت را به عهده دارد و برخی دیگر از دوستان برخی از این مجوز‌ها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید.
وی افزود: بحث‌ها روشن است و تقریبا نهاد‌هایی که این موضوع را در اختیار دارند بررسی کردند و گزارش‌های کاملا کارشناسی ارائه دادند و کار کاملا آماده است و در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است و بزودی و ظرف مدت کوتاهی تعیین تکلیف خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه آیا نقش صداوسیما در این باره بیشتر خواهد شد؟ افزود: این بحث را بنا داریم در گفتگو‌های سازنده‌ای مطرح کنیم نمی‌خواهیم در فضای رسانه‌ای نکته‌ای در این باره بگوییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *