در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه عنوان شد؛

18:17

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال ۶ فیلم با مضمون انقلاب، جبهه، جنگ و شهدا داریم که تلاش کردیم با امیدآفرینی ایجاد وفاق کنیم و فیلم‌هایی که سیاه‌نمایی می‌کنند را نداریم.
به گزارش تسنیم، محمد مهدی اسماعیلی در دیدار آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت: ابتدای کار در این دولت، مشکلات زیادی داشتیم و اغتشاشات اخیر نشان داد که جنگ‌ شناختی است و حرف مهمی از ما به مخاطبان نرسیده است.
وی بیان کرد: وضعیت فرهنگ در یک دهه گذشته از اقتصاد بدتر بوده و دولت تلاش کرده فضای بازگشت به مساجد تقویت شود و عمده فعالیت‌های دینی فعال شوند؛ از این رو هیئت‌های مذهبی و گروه های مردمی به عنوان گروه‌های دینی که فراموش شده بودند را تقویت و حمایت کردیم.
اسماعیلی ابراز داشت: در حوزه فعالیت‌های هنری این هدف مورد توجه بود که حوزه کارهای ایجابی تقویت شود.
وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر هجمه شدیدی وارد شد که فعالیت‌های هنری تعطیل شود، تصریح کرد: شبکه‌های فارسی‌زبان معاند و برخی در داخل تلاش داشتند این فضا را تعطیل کنند اما خوشبختانه مجموعه‌های انقلابی وارد شدند.
وی گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال 6 فیلم با مضمون انقلاب، جبهه، جنگ و شهدا داریم که تلاش کردیم با امیدآفرینی ایجاد وفاق کنیم و فیلم‌هایی که سیاه‌نمایی می‌کنند را نداریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال مجموعه کارهایی را که مجوز دادیم و به جشنواره رسیده را خودمان تولید می‌کنیم تا جریان جدیدی ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: کار متمرکزی که اتفاق افتاده این است که در این دولت، بخش عمده‌ای از امور عقب افتاده را جبران کنیم، در بخش‌های مختلف فرهنگی اقدام های زیادی انجام شده و همه همکاران مکلف هستند که چند برابر دیگران اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *