14:03

«اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» به فروش خود ادامه می دهد و انتظار می‌رود به زودی وارد فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌ها در آمریکا و دنیا شود.
به گزارش مهر به نقل از د رپ، «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» به زودی وارد فهرست متشکل از ۱۰ فیلمی می‌شود که عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌ها در آمریکا را از آن خود کرده‌اند.
در حالی که هنوز رقم فروش در اولین هفته آخر سال نوی میلادی روشن نیست اما با توجه به فروش هفته کریسمس می‌توان انتظار داشت که این فیلم به موفقیت خود ادامه دهد.
این فیلم که تا همین‌جا پرفروش‌ترین محصول سونی شده تا آخر این تعطیلات فروشش را در داخل آمریکا به ۶۰۰ میلیون دلار می‌رساند. به گفته سونی این فیلم در شب سال نو ۱۵.۲ میلیون دلار دیگر فروخت و با توجه به اینکه به احتمال زیاد در سومین آخر هفته اکرانش رقم فروشش به ۴۸ میلیون دلار می‌رسد باید گفت در مجموع فروشش در آخر سومین هفته اکران بیش از ۶۰۵ میلیون دلار خواهد بود.
در سطح جهانی نیز این فیلم تا پایان تعطیلات آخر هفته از رقم فروش ۱.۳ میلیارد دلار عبور خواهد کرد و وارد فهرست ۱۵ فیلم پرفروش همه دوران در سطح جهان می‌شود. با کسب این ارقام این فیلم در چارت جهانی بالاتر از «دنیای ژوراسیک: سلطنت سقوط کره» و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» قرار می‌گیرد که به ترتیب با فروش ۱.۳۱ و ۱.۳۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ جایگاه پانزدهم و چهاردهم پرفروش‌ترین فیلم‌ها را کسب کردند.
دیگر فیلم پرفروش در دوره تعطیلات سال نو انیمیشن «بخوان ۲» است که در دومین آخر هفته اکرانش در جایگاه دوم قرار می‌گیرد و پس از اکران ۱۲ روزه خود در مجموع به فروش ۸۹.۵ میلیون دلار می‌رسد. با این جایگاه این انیمیشن احتمالاً پرفروش‌ترین انیمیشن دوران پاندمی خواهد شد. در حال حاضر این عنوان در اختیار «افسون» یا «انکانتو» دیزنی است که در سال ۲۰۲۱ تا ششمین آخر هفته اکرانش ۹۱.۲ میلیون دلار فروخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *