ارایه پیامک‌های تهدیدآمیز بازیگر هالیوودی علیه همسر سابقش

17:39

بانی‌فیلم: دادگاه شکایت جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد که از هفته پیش در ایالت ویرجینیای آمریکا آغاز شده بود، دیروز با تقاضای تیم حقوقی امبر هرد برای ادای شهادت جانی دپ، این بازیگر مشهور را در جایگاه شهود قرار داد.
همین شهادت دپ کافی بود تا ورق را به نفع همسر سابق این بازیگر هالیوودی برگرداند و مسیر پرونده شکایتش علیه همسر سابقش به اتهام افترا و درخواست غرامت پنجاه میلیون دلاری را به نفع امبر هرد تغییر دهد.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از vicenews، دیروز پنجشنبه وقتی جانی دپ برای شهادت در پرونده افترا علیه امبر هرد، در جایگاه شهود قرار گرفت، همه چیز واضح‌تر شد.


در این جلسه دادگاه، متن‌ پیام‌های ناراحت کننده ردوبدل شده میان جانی دپ و پل بتانی، همچنین عکس‌ها و فایل‌های صوتی پخش شده ارائه شد.
پیام‌های متنی خشونت‌آمیز ارسال شده توسط جانی دپ مربوط به زمانی بود که این بازیگر هنوز با امبر هرد رابطه داشت. از جمله این پیام‌ها که توسط وکیل امبر هرد به دادگاه ارایه شد، این نوشته دپ بود؛ «جسد سوخته‌اش را لعنت می‌کنم تا مطمئن شوم مرده است…»
این پیام‌ها توسط تیم حقوقی هرد در جریان بازجویی از جانی دپ مطرح شد.
این بازیگر نامزد اسکار هفته پیش در دادگاه تلاش کرد تا ادعاهای همسر سابقش مبنی بر آزار فیزیکی و جسمانی او را در زمانی که باهم بودند، رد کند. ‌
در طول برگزاری دادگاه، جانی دپ تایید کرد که گاهی اوقات پیام‌های متنی خشونت‌آمیزی را برای هرد و سایر دوستان او از جمله پل بتانی بازیگر هالیوودی ارسال می‌کرد، در حالی که هنوز با هرد در ارتباط بود.
در یکی از این پیام‌ها که دپ در سال 2013، برای بتانی فرستاده نوشته است: “بیایید امبر را بسوزانیم!!!”
جی. بنجامین روتنبورن وکیل مدافع امبر هرد پس از ارایه این پیام به دادگاه گفت. جانی دپ سپس در ادامه آن پیام نوشت: «بیا قبل از اینکه بسوزانیمش غرقش کنیم!!!»
در این لحظه وکیل هرد از جانی دپ پرسید: «تو گفتی، «بعد جسد سوخته‌اش را لعنت می‌کنم تا مطمئن شوم که مرده است»… و این را در مورد زنی نوشتی که بعداً همسرت می‌شود.»
دپ در پاسخ گفت: “بله، این کار را کردم.”
دپ در سال 2015 هم به شخصی با نام تماس «سیس» – احتمالاً خواهر هرد-، پیامک داد. این بازیگر در آن پیام نوشت: «من خوبم. با این حال، هرگز نمی‌خواهم به امبر، آن بدکاره کثیف نگاه کنم.»
وکیل هرد پرسید: “وقتی امبر را “بدکاره کثیف” خطاب کردی، آیا او در آن زمان همسرت بود، درست است؟ دپ گفت بله!
همچنین متن دیگری به دادگاه داده شد که سال 2014 توسط دپ این چنین نوشته: «قبل از اینکه بهش اجازه ورود بدهم، اون زنیکه زشت را می‌زنم».
هنگامی که روتنبورن وکیل هرد از جانی دپ پرسید که آیا متن پیام‌های ارسال‌ شده‌ او خطاب به همسرش را به درستی خوانده است، دپ در پاسخ گفت: “همینطور است.” ‌
با توجه به شرایط دادگاه پس از ارایه این پیامک‌ها، به نظر می‌رسد، جریان و روند این پرونده حقوقی به نفع امبر هرد و علیه بازیگر مشهور هالیوودی رقم بخورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *