11:33

بانی‌فیلم: امبر هرد پس از اعلام رای دادگاه علیه او بیانیه‌ای را منتشر کرد.
به گزارش entertainmenttonight امبر هرد در بیانیه‌ای که منتشر کرد اعلام کرد که پس از اینکه هیات منصفه به اتفاق آرا تصمیم گرفتند او به همسر سابقش، جانی دپ افترا زده و او را بدنام کرده، “دلشکسته” شده است.
این بازیگر 36 ساله تنها دقایقی پس از اعلام حکم در روز چهارشنبه در دادگاه منطقه فیرفکس در ویرجینیا بیانیه‌ای منتشر کرد، جایی که هیات منصفه به دپ ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار به عنوان غرامت تنبیهی پرداخت.
هرد یکی از سه دعوای متقابل خود را برد و دو میلیون دلار غرامت دریافت کرد، اما پس از اینکه هیئت منصفه تشخیص دادند که هرد «با سوء‌نیت واقعی عمل کرده»، این یک برد بزرگ برای ستاره دزدان دریایی کارائیب بود.
در این بیانیه آمده است: «ناامیدی که امروز احساس می‌کنم فراتر از گفتار است. «دلم از این می‌سوزد که هنوز کوهی از شواهد برای ایستادگی در برابر قدرت، نفوذ و رفتار نامتناسب شوهر سابقم کافی نبود.
من حتی بیشتر از معنای این حکم برای زنان دیگر ناامید هستم. این یک عقب‌نشینی است. این زمان را به زمانی برمی‌گرداند که زنی که صحبت می‌کرد و صحبت می‌کرد می‌توانست علناً شرمنده و تحقیر شود. این ایده را عقب می‌اندازد که خشونت علیه زنان باید جدی گرفته شود.”
امبر هرد افزود: “من معتقدم وکلای جانی موفق شدند هیات منصفه را وادار کنند که موضوع کلیدی آزادی بیان را نادیده بگیرد و شواهدی را که آنقدر قطعی بود که ما به واسطه انها در دادگاه بریتانیایی پیروز شدیم نادیده بگیرند. من متاسفم که این پرونده را از دست دادم. اما باز هم غمگین‌تر هستم که به نظر می‌رسد حقی را که به عنوان یک آمریکایی فکر می‌کردم از دست داده‌ام – آزادانه و آشکارا صحبت کنم.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *