14:42

بانی‌فیلم: شهاب حسینی پس از واکنش‌های متفاوتی که نسبت به زدن واکسن کرونا و همینطور زدن ماسکی با آرم ماری‌جوانا به وجود آمد، توانست فیلمی جمع و جور و «لو باجت» (با بودجه کم) را در امریکا بسازد.
به گزارش خبرنگار ما، حسینی که علاوه بر بازی، خودش کارگردانی فیلم را نیز برعهده داشت توانست در مدت نسبتا کوتاهی فیلمبرداری این پروژه را به پایان برساند.
کوروش اهری در این فیلم که هنوز اسمی برایش انتخاب نشده در کنار شهاب حسینی بوده و مانند پروژه قبلی شهاب حسینی («آن شب») به کارگردانی کوروش اهری، هزینه‌ای کم و در لوکیشنی محدود با بازیگران ایرانی نه چندان سرشناس ساکن امریکا به انجام رسید.
مسلماً پس از تزریق واکسن کرونا و اطمینان از ایمنی‌اش در برابر بیماری کووید۱۹ سرعت عمل این بازیگر افزایش چشمگیری داشته که توانسته فیلم را در مدت زمانی کوتاه به پایان برساند.
هنوز هیچ خبر رسمی از این فیلم شهاب حسینی از سوی دست‌اندرکاران پروژه مننشر نشده است.
خداحافظی این بازیگر از اینستاگرام، خللی در امر اطلاع‌رسانی به وجود آورده است و به نظر می‌رسد با وجود دلخوری‌های او از واکنش‌های منفی کاربران فضای مجازی، به این ‌زودی‌ها نمی‌توان به دوباره فعال شدن این بازیگر در اینستاگرام و دیگر رسانه‌های دنیای مجازی امیدوار بود!
گفتنی‌ست تهیه‌کننده این فیلم جدید، خود شهاب حسینی‌ست، این در حالی‌ست که فیلم قبلی او -«آن شب»- با وجود اعلام رسمی اکرانش در آمریکا، هنوز اطلاعات چندانی از تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده و میزان فروش آن در گیشه سینماها، در دست نیست.
شنیده شده پس از پایان یافتن فیلمبرداری این پروژه در امریکا، شهاب حسینی در «استراحت مطلق» به سر می‌برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *