22:17

مستند فراخوان پاپ فرانسیس برای اقدام جهانی علیه گرمایش جهانی برای نخستین بار در روزهای پایانی دسامبر جاری و ژانویه ۲۰۲۳ از شبکه تلویزیونی جهانی EarthxTV پخش می‌شود.
به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، «نامه: پیامی برای زمین ما» مستندی است که توسط نیکلاس براون کارگردان برنده جایزه‌ امی برای Serengeti Rules با تهیه کنندگی Off The Fence شرکت سازنده فیلم برنده اسکار My Octopus Teacher با همکاری جنبشی جهانی Laudato si یک سازمان تغییر اقلیم کاتولیک، کارگردانی شده است.
این مستند در روزهای ۲۷ و ۲۹ دسامبر سال جاری میلادی در انگلیس و ایرلند از کانال Freeview Channel ۷۰ و Sky HD Channel ۱۸۰ در EarthxTV پخش می‌شود.
پیامی برای زمین ما، نامه‌ای ۴۲ هزار کلمه‌ای است که در آن رهبر کاتولیک‌های جهان از مردم جهان خواستار اقدام یکپارچه و سریع علیه گرمایش زمین شده است.
EarthxTV یک شبکه تلویزیونی جهانی است که به ترویج محیط زیست و پایداری زمین اختصاص دارد.
این فیلم از نامه Laudato si پاپ فرانسیس به اسقف‌های جهان الهام گرفته شده است.
پیامی برای زمین ما تجربیات شخصی از فقرا، بومیان، جوانان و حیات وحش را که زندگی روزمره آن‌ها عمیقاً متأثر از گرمایش زمین قرار گرفته را روایت می‌کند.
این مستند همچنین سفرهای چهار نفر از سنگال، آمازون، هند و هاوایی که دیدگاه‌ها، یافته‌ها و راه‌حل‌های جدیدی را برای مقابله با چالش‌های زیست‌محیطی به ارمغان می‌آورند را دنبال می‌کند.
هدف از ساخت این مستند افزایش آگاهی عمومی از بحران سیاره‌ای و ایجاد یک جنبش جهانی است.
این فیلم پیشتر در ۴ اکتبر امسال در شهر واتیکان نمایش داده شد.
مستند پیامی برای زمین ما حمایت افراد مشهوری مانند لئوناردو دی کاپریو و آرنولد شوارتزنگر را به دنبال داشت که آن را در حساب های شبکه های اجتماعی خود تبلیغ کردند.
این مستند آن زمان با بیش از ۷ میلیون بازدید در دو هفته نخست به موفقیت سریع دست یافت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *