کرونا و چالش بازیگر نقش اصلی نمایش

16:48

هادی مرزبان که طی ۲ سال اخیر قصد اجرای نمایش «دکتر نون» دارد ولی به دلیل کرونا این امر میسر نشده است، تأکید کرد به زودی این اثر نمایشی را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می برد.
هادی مرزبان کارگردان با سابقه تئاتر که از اسفند ۹۸ و طی ۲ سال اخیر قرار بود نمایش «دکتر نون» را بعد از ۱۲ سال انتظار روی صحنه ببرد ولی به دلیل کرونا هنوز این امر میسر نشده است، درباره وضعیت اجرای عمومی «دکتر نون» که قرار است در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود، به خبرنگار مهر گفت: خیلی‌ها به من می‌گویند که نمایش «دکتر نون» طلسم شده و نباید آن را اجرا کنم ولی من شدیداً معتقدم طلسمی در کار نیست و به دنبال اجرای نمایش هستم.
وی تأکید کرد: در آینده نزدیک نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌برم.
مرزبان با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونایی چندین بار بازیگر نقش دکتر نون تغییر کرده است، توضیح داد: ما طی ۲ سال اخیر برای تمرین و اجرای نمایش «دکتر نون» هیچ مشکلی نداشتیم ولی کرونا شرایط را تغییر داد و در ابتدا باعث شد آقای رضا کیانیان که خیلی علاقه مند به ایفای نقش دکتر نون بود از حضور در نمایش انصراف دهد. فرهاد آییش نیز که خیلی نقش دکتر نون را دوست داشت به دلیل شرایط کرونایی نتوانست گروه را همراهی کند. سپس بازیگر دیگری آمد که من خیلی دوستش داشتم ولی باز هم نتوانست با گروه همکاری کند. در نهایت امین زندگانی برای ایفای نقش دکتر نون به گروه پیوست ولی موج جدید شیوع کرونا و تعطیلی تئاتر و تئاتر شهر باعث تعطیلی تمرین‌های نمایش شد.
کارگردان نمایش «دکتر نون» در پایان سخنان خود با تأکید مجدد بر اینکه در آینده نزدیک این نمایش را روی صحنه می‌برد، یادآور شد: الان شدیداً به دنبال بازیگر نقش دکتر نون هستم که به زودی این کار هم انجام می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *