13:18

برنامه «نیم نگاه» که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود، چهارشنبه (۶ بهمن ماه) به موضوع تعرفه خدمات پزشکی می‌پردازد.
به گزارش رسیده، برنامه «نیم نگاه» با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به رفع چالش‌های حوزه سلامت و پاسخ به مطالبات مردم تولید و و پخش می‌شود.
این برنامه که به مسائل و مشکلات روز مردم در حوزه‌های مختلف سلامت می‌پردازد، از شنبه تا چهارشنبه و از گروه‌های مختلف برنامه‌سازی رادیو سلامت ساعت ۱۲ روی آنتن می‌رود. این برنامه روز چهارشنبه (۶ بهمن ماه) به موضوع تعرفه خدمات پزشکی سال آینده می‌پردازد. در این برنامه ارتباط تلفنی با علی بابایی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و دکتر رئیس‌زاده رئیس سازمان نظام پزشکی ارتباط برقرار می‌شود.
روزهای شنبه این برنامه در گروه بهداشت روان تقدیم شنوندگان می‌شود. روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی با محوریت مسائل مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مردم در این حوزه پخش می‌شود. روزهای دوشنبه گروه تغذیه با محوریت مسائل مرتبط با صنایع غذایی، کشاورزی، مشکلات تولید و عرضه مواد غذایی تهیه می‌شود. پیگیری مطالبات مردم از مهمترین رسالت‌های این برنامه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *