18:58

برنامه اکران آنلاین فیلم کوتاه داستانی «مازاد» به کارگردانی رضا عباسی در پلتفرم جهانی ایتالیایی MyMovies برای جشنواره Ischia اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی، این جشنواره نوزدهمین دوره‌ خود را از تاریخ 18 تا 25 جولای 2021 به صورت آنلاین و فیزیکی برگزار می‌کند.
طبق برنامه ریزی این جشنواره ایتالیایی فیلم «مازاد» در روز افتتاح فستیوال در تاریخ 18 جولای(یکشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰) در ساعت 22 به وقت ایتالیا در پلتفرم جهانی www.mymovies.it به نمایش گذاشته خواهد شد.
فیلم کوتاه مازاد پس از حضور موفق در چهارمین دوره‌ جشنواره‌ سینه وویاژ Cine Voyage هند و حضور در جمع فینالیست های پنجمین دوره‌ جشنواره‌ پتی پاو petit pavé برزیل، در تازه ترین حضورش در نوزدهمین دوره جشنواره Ischia Global Film Festival ایتالیا روی پرده می‌رود.
فیلم کوتاه مازاد همچنین در دومین و سومین جشن فیلم کوتاه اصفهان که ششم تا هشتم تیرماه ۱۴۰۰ در سالن سینما سوره اصفهان برگزار شد نیز نمایش داشت.
سیامک صفری، کتانه افشارنژاد، بهناز نازی و پروانه معصومی در این فیلم نقش آفرینی داشته اند.
عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان: رضا عباسی، فیلم‌نامه: محسن رهنما، مدیرفیلمبرداری: مرتضی نجفی، طراح صحنه و لباس: سعید هنرمند، طراح گریم محسن دارسنج، آهنگ ساز: سعید ذهنی، صدابردار: محمد صالحی، طراحی و ترکیب صدا امیرحسین صادقی، تهیه کننده: فرزاد فروغی.
در خلاصه داستان مازاد آمده است: زن و مردی، عاجز از نگه داری نوزاد شیرخوارشان هستند و بنا دارند بچه را بر سر راهی یا در خانه ای رها کنند و بروند، اما در محلی که چنین قصدی را دارند، اتفاقاتی می‌افتد و کسی بچه را از زمین بر نمی‌دارد، مادر در مانده است که چه کند، اگر بچه را بردارد در منزل همسر جایی ندارد و اگر بچه را این‌جا رها کند از گرسنگی حتماً می‌میرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *