14:13

فیلم کوتاه «خانه بخت» نامزد بهترین فیلم از دو جشنواره امریکایی شد.
به گزارش رسیده، فیلم کوتاه «خانه بخت» با نام بین‌المللی (House of Fortune) به کارگردانی عادل معشوری، نویسندگی و بازی نسیم افشارپور و تهیه کنندگی علیرضا معشوری، در جشنواره INDIEX FILM FEST امریکا که از 4 تا 21 نوامبر (13 تا 30 آبان) برگزار شده است، نامزد بهترین فیلمبرداری برای عادل معشوری شده است و همچنین در جشنواره Jersey Shore Film Festival امریکا که از 25 تا 30 نوامبر (4 تا 9 آذر) برپا شد، نامزد بخش بهترین فیلم خاورمیانه و نامزد دریافت جایزه شده است.
ضمنا در جشنواره جوایز آمریکای جنوبی در چهار بخش بهترین بازیگری برای نسیم افشار پور، و بهترین فیلم، بهترین طراحی تولید و بهترین فیلم نامه نامزد دریافت جایزه شده است. این جشنواره از 20 دسامبر (29 آذر) کار خود را شروع کرده است و تا 30 دسامبر (9 دی) ادامه خواهد داشت و برندگان خود را معرفی می‌کند.
فیلم کوتاه خانه بخت تاکنون از جشنواره های سمورنا ترکیه، جشنواره روت 66 آمریکا و جشنواره ZTV امریکا جایزه بهترین بازیگری را برای نسیم افشار پور و از جشنواره سمورنا ترکیه جایزه بهترین فیلمبرداری را برای عادل معشوری به ارمغان آورده است.
فیلم کوتاه خانه بخت، در ادامه حضورهای بین الملی خود به چهارمین دوره بخش از هجدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه سدیچیکورتو ایتالیا و جشنواره پاپی جسپر در امریکا در بخش مسابقه راه یافت است.
عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده، بازیگر و مشاور کارگردان: نسیم افشارپور، صداپیشگان: نوشین مینایی‌فرد، پیمان محسنی، محمدامین ‌رشنوادی، عقیل بهرامی، صدابردار: مهران بهروزی‌نیا، فیلم‌بردار: عادل معشوری، طراح لباس: مهرنوش تقوی‌نیا، طراح گریم: نوید عسجدی، تدوین و صداگذاری: عادل معشوری – نسیم افشارپور، مترجم: آناهیتا دانش و مشاور رسانه‌ای: ایلیا شمس.

تولید و پخش «خانه بخت» توسط موسسه ترلان فیلم انجام شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *