19:14

فیلم سینمایی «شوخی» با نویسندگی و کارگردانی همایون اسعدیان از شبکه الکوثر پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این فیلم داستان مردی خلاف کار است.
«رضا فتحعلی» (با بازی پرویز پرستویی) برای حل مشکل مالی خود مجبور به کارهای خلاف از جمله دزدی و حمل مواد مخدر مشغول است. در یکی از شب‌هایی که رضا برای حمل مواد مخدر به خارج از شهر می‌رود متوجه سقوط هواپیما شده و به نجات مسافران می‌پردازد. او که در حین نجات مسافران از حضور پلیس، با خبر می شود، فرار کرده و مواد را از بین می‌برد. رضا پس از بازگشت به منزل ماجرا را برای دوست خود «ابراهیم» تعریف می‌کند، ولی از آنجایی که رضا فردی متقلب است حرف‌هایش پذیرفته نمیشود. پس از چندی رضا به زندان می‌افتد و با انعکاس اخبار سقوط هواپیما، ابراهیم که از ماجرا اطلاع دارد خود را به جای رضا به عنوان ناجی مسافران معرفی کرده و مورد تقدیر قرار می‌گیرد. رضا پس از آزادی به سراغ ابراهیم رفته و او را تهدید می‌کند. اما توسط فردی از نجات یافتگان سانحه هواپیما قانع شده و در جریان مراسم عروسی ابراهیم قرار می‌گیرد و …..
پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، حبیب رضایی، سیدجواد یحیوی، مجتبی یاسینی، فاطمه طاهری، لوریک میناسیان، محمدرضا غیاث آبادی، هوشنگ قوانلو، حبیب ثامنیه، بهار نوحیان، مصطفی کریمی، سیدمحسن خرم دره، پرویز عاشورنیا، یوسف پشندی، مهدی معاضد، صمد پرویس، مصطفی کریمی، سورن مناتساکانیان، زیبا کاویانی، مارینا مقدم، اصغر رضای، فرهاد معصومیان و …. در «شوخی» نقش آفرینی کرده اند.
فیلم سینمایی «شوخی» جمعه 13 اسفند ساعت 10:05 به وقت تهران با زبانگردانی و دوبله به زبان عربی توسط شبکه آی فیلم و در مدت زمان 93 دقیقه بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *