13:57

فیلم سینمایی «خط ویژه» با نویسندگی و کارگردانی مصطفی کیایی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی، این فیلم در ژانر درام اجتماعی و در سال 1392 ساخته شده است.
«خط ویژه» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین با عناوینی همچون فیلم برگزیده تماشاگران و دیپلم افتخار نقش دوم مرد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «کاوه» نابغه علوم کامپیوتری به همراه خواهر و شوهرخواهرش تحت شرایط خاصی حساب بانکی یک رانت خوار به نام «محتشم» را هک می‌کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش‌های غیرقانونی رو می‌آورد، اما این پول هنگفت در اختیار هفت جوان قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای آن ها به وجود می‌آورد.
بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از: مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی، پری ناز ایزدیار، میترا حجار و سام قریبیان.
فیلم سینمایی «خط ویژه» با تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی، جمعه پانزدهم مرداد ساعت 22:22 به وقت تهران با زبانگردانی و دوبله به زبان آذری یوسف نوعی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.
فیلم تلویزیونی «رویاهایت را بخاطر بسپار» با کارگردانی حسن فتحی و با موضوع جنایات آمریکا و غرب در زمان اشغال عراق از شبکه الکوثر پخش می شود.
این فیلم با مضمونی سیاسی و اجتماعی سعی دارد به این حقیقت اشاره کند که اعمال آمریکا در جهان از خواستگاه ایدئولوژیک سرچشمه می گیرد. موضوع زندان گوانتانامو، ابو غریب و جنایات آمریکا در زمان اشغال عراق خط اصلی داستان را تشکیل می دهد.
لوکیشن اصلی برای فیلم برداری فیلم «رویاهایت را بخاطر بسپار» در شهر بیروت کشور لبنان است و بازیگران لبنانی همچون: تذکر احلامک، فادی ابراهیم، کیریستین شویری، هند باز و عمار شلق در آن نقش آفرینی کرده اند.

داستان این تله فیلم در باره یك پزشك عرب است كه در پاكستان به اتهام ارتباط با گروه طالبان توسط نظامیان آمریكایی دستگیر و روانه زندان گوانتانامو می‌شود. در جریان بازجویی به رغم ارایه دلایل روشن مبنی بر نداشتن هرگونه ارتباطی با این گروه تروریستی توسط یك سرهنگ آمریكایی مورد شكنجه و آزاد و اذیت قرار می‌گیرد. در این میان یك وكیل فرانسوی به یاری یك گروهبان زن آمریكایی كه به بی‌گناهی مصطفی پی برده، موجبات آزادی مصطفی را فراهم می‌كند. مصطفی رهسپار بیروت شده و در آنجا ضمن طبابت، مسوولیت یتیم‌خانه‌ای را نیز برعهده می‌گیرد. در یكی از روزها سر و كله گروهبان «جنیفر جونز» در محل كار او پیدا می‌شود. وی حامل خبر مهمی برای «مصطفی» است.

تله فیلم «رویاهایت را بخاطر بسپار» جمعه پانزدهم مرداد ساعت 11:05 به وقت تهران و محصول شبکه الکوثر بر روی آنتن این شبکه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *