13:25

شامگاه جمعه ۵ آذر ماه نمایش «اتاق روانی» اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرد.
به گزارش رسیده، نمایش «اتاق روانی» به کارگردانی مهدی کاسه‌ساز و تهیه‌کنندگی رامان راد شامگاه جمعه ۵ آذر ماه با استقبال کم‌نظیری از سوی مخاطبان اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرد.
در این اجرا که با استقبال مخاطبان همراه شده بود، افرادی همچون احمد ایراندوست (بازیگر)، امین میری (بازیگر و کارگردان تئاتر) و شروین حاجی‌پور (خواننده معرفی شده در برنامه عصر جدید) حضور داشتند.
پس از اتمام این اجرا مهدی کاسه‌ساز (کارگردان نمایش) روی سن آمد و در صحبت‌هایی کوتاه از شرایط سخت تئاتر گفت.
کاسه‌ساز تاکید کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که مشخص نیست تا چند وقت دیگر تئاتری باقی مانده باشد یا خیر. چرا که اکنون شاهد بالا رفتن بیش از اندازه هزینه‌ها هستیم.
وی افزود: البته این شرایط مختص به تئاتر نبوده و امروز تمام جامعه با شرایطی سخت و پیچیده دست و پنجه نرم می‌کند. در این وضعیت پناهی جز یکدیگر نداریم. بنابراین بسیار ممنونم که در اولین اجرا ما را تنها نگذاشتید و به تماشایمان آمدید.
این کارگردان خطاب به مخاطبان نمایش بیان کرد: امیدوارم شما مخاطبان عزیز حمایت خود از هنر نمایش را قطع نکنید تا حداقل تئاتر بتواند به حیات خود ادامه دهد.
وی در پایان گفت: اولین اجرا از نمایش «اتاق روانی» را به همه پدرهایی تقدیم می‌کنم که زحمت بسیاری برای فرزند خود کشیدند ولی اکنون دیده از جهان بستند. این نمایش را به پدرم،‌ حبیب‌الله کاسه‌ساز تقدیم می‌کنم و امیدوارم روحش قرین رحمت الهی باشد.
نمایش «اتاق روانی» روایتی از انسان معاصر است که برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می‌کند، اما به راحتی همه‌ چیز را از دست می‌دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «دیگه خاکی نمونده، همه رو بردن. فقط یه دیوار نصفه نیمه‌س که باید خرابش کنیم… .»
مجید رمضان‌نسب، سینا منتظری، محمد حسین کیا، امیرمحمد میرزامهدی، محمدرضا مراد، الناز عطایی، کیمیا نصیری، عاطفه‌ موسوی، یلدا دهقانی، نازنین کریمی‌رامشه، سپنتا پزشکی، امیر کرمانی، دایانا عسگری، کاوه توکلی، احسان اسمائیلی، صادق گل‌علیزاده، پارسا تنها، محسن فریادیان، نگین بیگمرادی، نگین آزادی، مهسا رفیعی، فاطمه انصاری، مهشید عظیمی، مهسا عظیمی، دنیا تیموری از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: صبا یادگاری (مجری طرح)، مهدی ابراهیمی (مدیر تولید)، شهاب شریفی (طراح صحنه)، مهتاب موسوی (طراح پوستر)، فرزانه جدید (طراح گریم)، پارمیس بگلری (طراح موشن گرافیک)، کیمیا نصیری (دستیار اول کارگردان)، سارا عشوری (برنامه‌ریز)، یاسمن شکرالهی (منشی صحنه)، محسن خدایی و نگار نادرپور (گروه کارگردانی)، زینب رفعتی، ساجده شریفی (عکاس)، مائده عبدلی، شهرام شجاعی، مهدی موسی (گروه صحنه)، صدف ملکی، فاطمه جعفرپور، ندا حقیقت‌گو، هانیه مبینی (گروه گریم) و حامد قریب (مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.
این اثر نمایشی هر شب ساعت ۲۰ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به تماشای این اثر می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *