13:18

نمایشنامه‌خوانی «از اتفاق» ماجرای دو هوو و تصادفی است که آنها را سر راه هم قرار مي‌دهد.
به گزارش رسیده، نمایشنامه خوانی «‌از اتفاق» به نویسندگی و کارگردانی یلدا قشقایی در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر از ٢٠ تا ٢٢ آذر اجرا خواهد شد.
عوائد فروش بلیت اين برنامه برای كمك به بيماران خاص در نظر گرفته شده است.
یلدا قشقایی نویسنده و کارگردان این نمایشنامه درباره اثرش مي‌گويد: نمایشنامه «از اتفاق» را چهارده سال پیش نوشتم، آن هم در فرصت سه ساعته ای که برای آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی داشتم. موضوع آزمون این بود که برای یک صحنه تصادف نمایشنامه بنویسیم. خوب به خاطر دارم که درآن زمان طرح لایحه چند همسری در مجلس سروصدای زیادی به پا کرده بود و براي همين اولین ايده اي که به ذهنم رسید این بود که اگه دو خانم با هم تصادف کنند ولی از اینکه هووی همدیگر هستند خبرندارند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ با اينكه طي اين سال‌ها نمايشنامه را بارها روتوش كرده‌ام اما بنظر مي رسد تم اصلي آن همچنان تروتازه مانده!
از دیگر عوامل نمایشنامه‌خوانی می‌توان به نویسنده و کارگردان یلدا قشقایی و بازیگران بهاره رهنما، فریبا بگلو، بهرام سروری نژاد‌، محمدرضا قلمبر‌، یلدا قشقایی، صحنه خان:بهادر ابراهیمی‌، مدیر روابط عمومی مریم رحیمی‌، مدیر اجرایی مهدی علی نژاد، طراح پوستر حسین اناری، دستیار کارگردان محمدامین منصف نژاد اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *