20:16

جان لاندو تهیه کننده آواتار ۲ به نحوه ساخت سری دوم این فیلم سینمایی نقد‌هایی کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از کالیدر، جان لاندو تهیه‌کننده سینمایی آواتور اخیراً با مجله فیلم توتال مصاحبه کرده است، او برخی از پیشرفت‌های آتی برای سری دوم این سینمایی را شامل سکانس‌ها و محیط‌ های زیر آب می‌داند و در این‌باره اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت.
لاندو خاطرنشان کرد که داستان اصلی فیلم روی والدین جدید جیک (سام ورتینگتون) و نیتیری (زوئه سالدانا) متمرکز است. هنگامی که عملیات استخراج RDA یک بار دیگر دنیای خانه آن‌ها را تهدید می‌کند، خانواده از پاندورا فرار می‌کنند. سالی‌ها و ناوی‌ها به دنبال یک پناهگاه امن اقیانوسی هستند که معلوم می‌شود کاملاً برعکس آن چیزی است که آن‌ها پیش بینی کرده بودند. به طور خلاصه، این فیلم یک داستان ماهی خارج از آب خواهد بود که تجربیات جدید جیک در مورد پاندورا را با تجربه ناوی‌ها با متکاینا، که همان قبیله‌ای است که در این دنیای آبزی جدید ملاقات می‌کنند، عوض می‌کند.
لاندو عنوان کرد: “من فکر می‌کنم داستان آواتار ۲، و قدرت داستان، کاری است که جیم [کامرون] همیشه در هر یک از فیلم هایش انجام می‌دهد: او در موضوعات جهانی می‌نویسد که بزرگتر از هر ژانری است؛ و اگر به این فکر کنید، واقعاً هیچ موضوع جهانی‌تر از خانواده وجود ندارد. در مرکز هر یک از دنباله‌های ما، خانواده سالی قرار دارد.”
مدت زیادی است که مشخص شده است که دنباله آواتار به یک محیط اقیانوسی می‌پردازد، با عکسی که کامرون در دسامبر گذشته منتشر کرد و در آن مجموعه قایق به نام ماتادور را اذیت می‌کند. فیلم‌های دوم و سوم آواتار همزمان با مولفه‌های لایو اکشن فیلم‌برداری شدند و فیلم‌نامه‌هایی برای فیلم‌های چهارم و پنجم نوشته شده است. با این حال، صرفاً با توجه به این واقعیت که چهارمین فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۸ برنامه ریزی شده است، فقط زمان مشخص خواهد کرد.
جدا از ورثینگتون و سالدانا، آواتار ۲ شاهد بازگشت سیگورنی ویور، استفن لانگ، جیووانی ریبیسی، جوئل دیوید مور، سی سی سی پاوندر و مت جرالد خواهد بود. کیت وینسلت، ادی فالکو، برندن کاول و میشل یئو در نقش‌های لایو اکشن از بازیگران تازه وارد خواهند بود. فیلمبرداری در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و کرونا باعث تولید طولانی و طاقت‌فرسا این فیلم شد. آواتار ۲ قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *