10:40

یک عکاس کانادایی پس از آن که دوربینش از کار افتاد به جای عکاسی شروع به کشیدن نقاشی از سوژه‌های موجود در طبیعت کرد و این طرح‌های بامزه و کودکانه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای پتاپیکسل (PetaPixel)، یک عکاس حیات‌وحش کانادایی به نام دانی مور (Donny Moore) ماه گذشته برای عکسبرداری از کوچ سالانه پرندگان راهی طبیعت شده بود که دوربینش ناگهان از کار افتاد با این حال تسلیم نشد و برای آن که از طبیعت‌گردی بیشترین بهره را ببرد، تصمیم گرفت با استفاده از مدادرنگی‌های فرزندانش، از سوژه‌های مدنظرش نقاشی بکشد.
وی در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌سی گفت: در قدیم الایام و قبل از این که دوربین و دیگر تجهیزات اختراع شوند، طبیعت‌گرایان به دل طبیعت می‌زدند و یادداشت‌های میدانی برمی‌داشتند، شرحی کوتاه در معرفی پرنده همراه با یک نقاشی کوچک از او. بنابراین این فکر به سرم زد: خُب من که دوربین ندارم پس حرفی که می‌زنم را عملی کنم.
طرح‌های بامزه و خنده‌دار مور در بین دوستان و دنبال‌کنندگانش در شبکه‌های اجتماعی حسابی محبوب شده‌اند. مور در این نقاشی‌های کودکانه نام هر گونه را ذکر کرده و آن را همراه یک توضیح مختصر منتشر می‌کند.
اگرچه نقاشی گونه‌های مختلف پرندگان، یک سرگرمی جالب و در عین حال مفید برای مور بوده اما او مشتاق است به دنیای عکاسی برگردد. وی در این باره می‌گوید: این نقاشی‌ها بین برخی از دنبال‌کنندگان من در شبکه‌های اجتماعی محبوب شدند اما امیدوارم زودتر یک دوربین خوب بگیرم و به عکاسی از چیزی که از آن لذت می‌برم، برگردم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *