11:22

تئاتر «اسرار کوهپایه» به نویسندگی و کارگردانی فرشید قلی‌پور که از یکم دی‌ماه در سالن تئاتر آبان به روی صحنه رفته، نوبت روز یکشنبه ۱۲ دی را به ناشنوایان اختصاص داده است.
به گزارش ایرنا، برای اولین بار در ایران یک تئاتر پذیرای تماشاگران ناشنوا است و با حضور یک مترجم زبان اشاره بر روی صحنه، اجرا خواهد داشت.
گروه اجرایی تئاتر اسرار کوهپایه از چند روز پیش، با اعلام سراسری این اقدام برای ناشنوایان، این سانس ویژه را اطلاع‌رسانی کرده که با حجم بالای استقبال از سوی ناشنوایان روبه‌رو گردیده است.
پیش از این، شاهد اکران فیلم ویژه‌ روشندلان بوده‌ایم اما اجرای تئاتر بر روی صحنه ویژه‌ ناشنوایان و با حضور مترجم زبان اشاره، انجام نشده بود، که بر این اساس اسرار کوهپایه را باید نخستین تئاتر در ایران دانست که موفق به جذب مخاطبان ناشنوا نیز شده است.
اسرار کوهپایه تا تاریخ هفدهم دی‌ماه بر روی صحنه است و محمد عسگری، آذین رئوف، شیرین صمدی، مرجان آقانوری، اسماعیل باستانی و جمعی از بازیگران جوان در آن به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه‌کنندگی آن بر عهده‌ ساسان عبدی می‌باشد.
داستان این تئاتر درباره‌ جایی است به نام کوهپایه که قتل‌های سریالی رخ داده در آنجا موجب هراس همگان شده است و دامنه‌ این قتل‌های سریالی به شهر کوچکی در نزدیکی کوهپایه نیز کشیده که و ساکنان یک آپارتمان چهار واحده را هم درگیر این موضوع کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *