14:25

فیلم وسترن هندی «تار» با نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی آنیل کاپور به نت‌فلیکس می‌رود.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم وسترن هندی «تار» با نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی آنیل کاپور در سرویس استریمینگ نت‌فلیکس از اواسط سال جاری میلادی پخش می شود.
داستان این فیلم در دهه هشتاد میلادی به وقوع می‌پیوندد و درباره مردی است که به شهری بزرگ نقل مکان می‌کند تا کار پیدا کند و انتقام اتفاق‌هایی را که در گذشته‌اش افتاده است، بگیرد. این نخستین تجربه کارگردانی راج سینگ چادهری فیلمنامه‌نویس است.
کاپور می‌گوید فیلم جدیدش عناصر نوآر را با وسترن ترکیب می‌کند و داستان یک انتقام است.
در کنار کاپور که قبلا در فیلم‌هایی مانند «میلیونر زاغه‌نشین» و «ماموریت غیرممکن: گوست پروتکل» هم نقش‌آفرینی کرده است، هارش واردان کاپور، فاطمه سانا شیخ و ساتیش کوشیک از دیگر ستاره‌های این فیلم هستند.
کاپور که از طریق شرکت خودش فیلم را تهیه کرده، گفت: ژانر این فیلم تریلر نوآر است که از ژانر کلاسیک وسترن الهام می‌گیرد و این نخستین بار در سینمای هند است که چنین اتفاقی می‌افتد. این فیلم یک زمین بازی است که در آن پویایی استعدادهای جدید با تجربه قدیمی‌های صنعت هم جلوی دوربین و هم پشت آن ترکیب می‌شود.
وی اضافه کرد: به عنوان یک بازیگر و تهیه‌کننده، من همیشه سعی کرده‌ام با محتوای نوآورانه باعث پیشبرد هنجارها شوم و «تار» نمایش عملی این هدف است.
شرکت تهیه فیلم کاپور در ۱۵ سال فعالیت خود فیلم‌هایی مانند «گاندی، پدرم» و «عروسی ویردی» را ساخته و همچنین پشت اقتباس هندی سریال تلویزیونی «۲۴» و «روز گزینش» آراویند آدیگا برای نت‌فلیکس بوده است.
نت‌فلیکس یکی از بازیگران اصلی بازار رقابتی هند است که در آن استریمرها چند لایه محتوای مختلف ارایه می‌دهند. این شرکت در دسامبر قیمت خود در این بازار را کاهش داد تا بتواند سهم بزرگ‌تری از آن را به خود اختصاص دهد.
شرکت تحقیقات بازار مدیا پارتنرز آسیا در جدیدترین گزارش خود تخمین زده که سه استریمر بزرگ هند دیزنی پلاس هات‌استار (۵۱ میلیون مشترک)، آمازون پرایم ویدیو (۲۲.۳ میلیون مشترک) و نت‌فلیکس (۶.۱ میلیون مشترک) هستند و روی هم رفته حدود ۸۰ میلیون مشترک دارند.
هند قرار است به زودی تبدیل به نخستین کشوری شود که در آن نت‌فلیکس یک شرکت خدمات کامل پس از تهیه پروژه‌های سینمایی با مالکیت خود تاسیس می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *