19:15

میرصلاح حسینی در جوار نعمت‌الله گرجی آرام گرفت

تهران- ایرنا- مراسم تدفین و خاکسپاری میرصلاح حسینی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که با درخشش در سریال مختارنامه در ذهن مخاطبان به یاد مانده است در بهشت زهرا(س) انجام شد و پیکر این هنرمند سفر کرده در کنار نعمت‌الله گرجی به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، زنده‌نام میرصلاح حسینی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که شامگاه چهارشنبه (۲ تیر ماه) براثر سرطان در سن ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت، روز جمعه، (۴ تیر ماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خانه ابدی بدرقه شد.

پیکر میرصلاح حسینی در طبقه فوقانی مزار نعمت‌الله گرجی – بازیگری که سال ۱۳۷۹ درگذشت – به خاک سپرده شد.

میرصلاح حسینی در جوار نعمت‌الله گرجی آرام گرفت

منیر قیدی، عباس امینی، عباس نظام‌دوست، افشین رضایی، فرامرز روشنایی، محمدرضا منصوری، مانی معصومی و حمید نظام‌زاده از جمله حاضران در مراسم بودند.

میرصلاح حسینی از چندین سال پیش به دلیل ابتلا به سرطان حنجره در بستر بیماری بود و در این سال‌ها کمتر فرصت بازی در اثر تلویزیونی یا سینمایی پیدا می‌کرد.

این بازیگر که فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر بود، در این سال‌ها در فیلم‌های مختلفی همچون مادر، بانو، مرسدس، یکبار برای همیشه، بوی کافور، عطر یاس، تنوره دیو، شیر سنگی، گل‌های داودی، در مسیر تندباد، آتش در زمستان، دل و دشنه، و گلوگاه و نیز سریال‌های مختارنامه و هزاردستان بازی کرده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *