16:21

مورگان فریمن در سریال درامی که تیلور شریدان می‌سازد در کنار نیکول کیدمن جلوی دوربین می‌رود.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، مورگان فریمن به مجموعه بازیگران سریال درام «شیر ماده» برای پارامونت پلاس ملحق شد.
«شیر ماده» بر مبنای یک برنامه واقعی از عملیات سازمان سیا ساخته می‌شود و طبق آنچه در معرفی رسمی سریال آمده درباره یک تفنگدار دریایی جوان خشن اما پرشور است که به تیم شیرهای ماده ملحق می‌شود تا یک سازمان تروریستی را از درون متلاشی کنند.

زویی سالدانا، جیل واگنر، دیو آنابل، جیمز جوردن و جونا وارتون دیگر بازیگران سریال هستند.

پیشتر نیز اعلام شده بود نیکول کیدمن هم تهیه‌کننده اجرایی و هم از بازیگران سریال خواهد بود.

فریمن در این سریال در نقش ادوین مولیتز وزیر امور خارجه آمریکا بازی می‌کند. البته این نخستین بار نیست که این بازیگر در نقش یکی از اعضای بلندپایه دولت ظاهر می‌شود و پیشتر در فیلم «تاثیر عمیق» در نقش رییس جمهوری آمریکا بازی کرده و در «المپوس سقوط کرده» هم نقش وی رییس مجلس بود. وی در فیلم بعدی با عنوان «لندن سقوط کرده» معاون رییس جمهوری شده بود و در فیلم سوم یعنی «فرشته سقوط کرده» رییس جمهوری آمریکا. وی در نقش یکی از مدیران سیا در اقتباسی که از رمان «مجموعه همه ترس‌ها» نوشته تام کلنسی به عمل آمد نیز ظاهر شده و در سریال «خانم وزیر» هم نقشی مهمان به عنوان رییس دیوان عالی آمریکا برعهده داشت و خودش تهیه‌کننده اجرایی هم بود.
فریمن به عنوان یکی از نمادین‌ترین بازیگران نسل خود شناخته می‌شود و ۵ نامزدی اسکار و گلدن گلوب برای «مهارت شهرنشینی»، «رانندگی خانم دیزی»، «رستگاری در شائوشنگ»، «عزیز میلیون دلاری» و «شکست ناپذیر» در کارنامه دارد که در نهایت برای «عزیز میلیون دلاری» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را برده و یک گلدن گلوب هم برای «رانندگی خانم دیزی» دریافت کرده است. او همچنین ۳ جایزه امی در کارنامه دارد.

شریدان خالق و تهیه‌کننده «شیرماده» است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *