1:19

بانی‌فیلم: همان گونه که قابل پیش‌بینی بود یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی که تبلیغات زیادی قبل و بعد از تولیدش به راه افتاده بود، در اولین قسمت‌اش، ضعف‌های آشکار کارگردانی و مشکلات فیلمنامه‌اش، این ساخته پرخرج شیکه نمایش خانگی را با احتمال یک شکست مالی بزرگ روبرو کرد.
بیشتر منتقدانی که نخستین قسمت این سریال را دیده‌اند متفق‌القول به ضعیف بودن آن اشاره کرده‌اند؛ ضعف‌هایی که کارگردان آن‌ تلاش کرده آنها را زیر لوای صحنه‌آرایی‌ها پرطمطراق و گریم‌های سنگین بپوشاند!
از آنجایی که موتور انتشار نقدهای سفارشی برای این ساخته ضعیف روشن شده، گمان می‌رود در روزهای بعد شاهد منتشر شدن نوشته‌هایی باشیم که این سریال را با ساخته‌های هالیوود و کارگردانان صاحب‌نام مقایسه می‌کنند!
همه این سفارشی‌نویسی‌ها و پنهان شدن سازندگان سریال پشت نوشته‌های تبلیغی که بوی تعفن سازش‌کاری از آنها بلند است، نمی‌توانند کیفیت پایین این کار را ارتقا داده و بالا ببرند.
کار ضعیف، ضعیف است کاریش هم نمی‌توان کرد. ضعف‌های این پروژه‌های «بودجه برباد ده» را با هیچ برچسبی نمی‌توان پوشاند.
افشاگری در مورد اینکه بودجه‌ چنین پروژه‌هایی از چه کجاها تامین می‌شود، فرصت دیگری را می‌طلبد که در حوصله‌ این روزهای مخاطبان نیست، اما یک پیشنهاد برای این سریال می‌تواند که جلوی زیان‌های بعدی این پروژه را بگیرد؛ با تغییر نام این سریال شابد بتوان کمی -و فقط کمی- از توقعات بیننده‌های احتمالی این پروژه پرخرج کاست و از مشکلات ساختاری و نوشتاری‌اش چشم‌پوشی کرد!
سازندگان این پروژه ضعیف در مورد این پیشنهاد تغییر نام کمی فکر کنند؛ امتحانش که ضرر ندارد!
خیلی نگران نام نبردن از این پروژه ضعیف نباشید، در روزهای آینده چندین و چند بار اسمش را خواهید شنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *