16:53

مل بروکس «تاریخ جهان، قسمت دوم» را در قالب سریال نوشته و تهیه می‌کند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پروژه «تاریخ جهان، قسمت اول» بالاخره قسمت دوم خود را خواهد داشت و سرویس استریمینگ هولو دستور ساخت سریالی را به عنوان دنباله‌ای برای این فیلم کمدی کلاسیک مل بروکس داده است.
«تاریخ جهان، قسمت دوم» دنباله‌ای مستقیم برای این فیلمِ سال ۱۹۸۱ خواهد بود. فیلم از بخش‌های مختلفی تشکیل شده بود که داستان بازه‌های مختلف تاریخ دنیا را تعریف می‌کرد. از جمله آنها می‌توان از عصر سنگی، روم باستان و انقلاب فرانسه نام برد. مانند بسیاری از کارهای بروکس، این فیلم هم چند بخش موزیکال داشت.
بروکس نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی مجموعه جدید در همراهی با نیک کرول، واندا سایکس و ایکه بارینهولتز خواهد بود. هنوز مشخص نیست این مجموعه کدام رخدادهای دنیا را پوشش می‌دهد.
هولو دستور ساخت هشت قسمت از مجموعه را داده و اتاق نویسندگان قرار است کار خود را از اکتبر آغاز کند. کار تهیه سریال هم از بهار ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.
بروکس گفت: خیلی مشتاقم یک بار دیگر بتوانم حقیقت واقعی را درباره تمام داستان‌های مسخره‌ای تعریف کنم که دنیا را فریب داده و این باور را ایجاد کرده که تاریخ هستند!
بروکس که یکی از اسطوره‌های کمدی و برنده چهار جایزه اسکار، امی، تونی و گرمی است، «تاریخ جهان، قسمت اول» را نوشته بود و در پنج نقش مختلف هم در آن بازی کرد.
فیلم‌های کمدی بروکس از جمله بهترین‌ها محسوب می‌شوند که از میان آنها می‌توان از «فرانکنستاین جوان» و «تهیه‌کنندگان» نام برد. او بعدها همین ۲ فیلم را تبدیل به نمایش‌های موزیکال تئاتری کرد. او همچنین چند فیلم از جمله «مرد فیل‌نما» دیوید لینچ را تهیه کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *