16:04

بر اساس آرای مردمی تهران، فیلم‌های «ملاقات خصوصی»، «موقعیت مهدی»، «علفزار»، «شادروان» و «مرد بازنده» پنج فیلم پیشتاز جشنواره چهلم تاکنون اعلام شدند.
به گزارش ایرنا، آخرین آمار آرای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر برای پنج فیلم پیشتاز در استان تهران اعلام شد. آرای این فیلم ها به ترتیب میانگین آرای اخذ شده از شروع جشنواره تا روز ۲۰ بهمن ماه است.

ملاقات خصوصی
بر این اساس، فیلم ملاقات خصوصی با ۱۰ هزار و ۳۹۳ بیننده و چهار هزار و ۳۵۶ رأی، امتیاز ۴.۴۷ را از آن خود کرد.
داستان فیلم درباره‌ دختری به نام پروانه است که در حومه شهر تهران صاحب مغازه‌ای است و خانواده‌ای ضعیف دارد که پدر خانواده در زندان است. فرهاد که هم‌بندی پدرش است با پروانه برای کارهای پدرش هر از گاهی در ارتباط است و به او علاقه‌مند است.

موقعیت مهدی
فیلم موقعیت مهدی با ۹ هزار و ۳۵۸ بیننده و سه هزار و ۵۹۳ رأی، امتیاز ۴.۴۱ را به دست آورد.
در خلاصه این فیلم می خوانیم: مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد، این روایت در شش پرده تصویر شده است.

علفزار
فیلم علفزار با ۱۰ هزار و ۳۴ بیننده و سه هزار و ۸۸۴ رأی، امتیاز ۴.۳۴ را کسب کرد.
داستان فیلم علفزار داستان یک روز بازپرس شعبه چهارم دادگاه کیفری است، فردی جوان و جدی که درگیر پرونده ای است. محسن ۱۰ سال پیش به همراه فریبا معتاد بوده ولی به کمک خانواده اش ترک کرده و چند سالی است زندگی جدیدی را تشکیل داده و ازدواج کرده ولی بعد از ۱۰ سال فریبا پیدایش شده، فریبا در همه این سال ها معتاد بوده و خانواده‌اش او را ترک کرده‌اند.

شادروان
فیلم شادروان با ۹ هزار و ۲۴۴ بیننده و سه هزار و ۳۲۹ رأی، امتیاز ۴.۱ را به دست آورد.
در خلاصه این فیلم می خوانیم: شادروان به دردسرهای یک خانواده پس از فوت ناگهانی پدرشان می‌پردازد. خانواده آنها که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند درآمدی جز فروش سبزی ندارند و حالا با درگذشت پدرشان ماجراهای تازه‌ای برایشان به وجود می‌آید.

مرد بازنده
فیلم مرد بازنده با ۱۰ هزار و ۳۵۵ بیننده و سه هزار و ۸۰۹ رأی، امتیاز ۳.۹۳ را از آن خود کرد.
در خلاصه این فیلم می خوانیم: احمد خسروی، در گیر و دار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد درمی‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

عکس از آرشیو بانی‌فیلم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *