13:54

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، سریال «از سرنوشت ۴» پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱ بوده است.
به گزارش اروابط عمومی معاونت سیما، نتایج نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما نشان می دهد از بین سریال‌های جدید پخش شده در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱، سریال از سرنوشت ۴ از شبکه دو با ۲۶/۴ پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده است.
بر اساس این نظر سنجی این سریال رضایت ۸۴/۱ درصد بینندگان را در حد زیاد کسب کرده است. همچنین سریال های حکم رشد از شبکه سه با ۲۲/۳ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۷/۷ درصدی آنان؛ و فرمانروای نقابدار از شبکه پنج با ۷ درصد بیننده و کسب رضایت ۹۳ درصدی آنان ؛ در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
در این نظر سنجی، میزان بیننده سریال های تکراری سیما در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱ ؛ نیز بررسی شد. از میان سریال های تکراری سریال ستایش ۱ از شبکه آی فیلم با ۱۹/۱ درصد بیننده پر بیننده ترین سریال تکراری بوده است. همچنین ۷۹/۵ درصد بینندگان سریال ستایش۱ از این سریال در حد زیاد رضایت داشته اند.
بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، سریال از سرنوشت ۴ با ۲۶/۴ درصد پربیننده ترین سریال سیما در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز بوده است . همچنین در همان ظرف زمانی، سریال های حکم رشد از شبکه سه با ۱۶/۹ درصد بیینده و کسب رضایت ۸۳/۱ درصدی آنان؛ و فرمانروای نقابدار از شبکه پنج با ۶/۱ درصد بیننده و کسب رضایت ۹۳/۹ درصدی آنان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *